پرشیاخودرو، انتخاب شعار بخش خرید و فروش خودرو کارکرده خود را به مسابقه گذاشته است و با جوایز ارزنده از برترین شعار تبلیغاتی تقدیر می‌کند.

پرشیا خودرو

پرشیاخودرو از سال گذشته و از طریق وبسایت www.BMWLAND.ir فعالیت گسترده خود را بر روی خودروهای کارکرده ب.ام.و و مینی آغاز کرد و در این مدت توانست با عرضه قابل توجه انواع محصولات ب.ام.و و مینی، نقش مهمی در مدیریت بازار خودروهای کارکرده این دو برند ایفا کند. در ادامه فعالیت‌های BMW Land به عنوان مرجع عرضه خودروهای کارکرده ب.ام.و و مینی، پرشیاخودرو با برگزاری یک مسابقه هیجان انگیز با جوایز ارزنده قصد دارد انتخاب شعار تبلیغاتی BMW Land را به علاقه‌مندان واگذار کند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است به وب سایت ب.ام.و لند مراجعه کنید و پس از بررسی ابعاد مختلف کاری BMW Land، شعار مورد نظر خود را درج کرده و به همراه مشخصاتتان ارسال کنید. همچنین می توانید شعار پیشنهادی خود را در کامنت اینستاگرام به آدرس @bmwland.ir ثبت نمایید. تمامی پاسخ‌ها توسط تیم بازاریابی پرشیاخودرو بررسی شده و در نهایت به ارائه دهنده شعار منتخب یک دستگاه موبایل Samsung Galaxy Note10 و همچنین به 2 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده از BMW Accessories هدیه داده خواهد شد.

این مسابقه از روز شنبه، 26 مرداد به مدت 10 روز برقرار است و شعار منتخب مسابقه در روز دوشنبه، 4 شهریور اعلام خواهد شد.

لذت یک خرید مطمئن

خرید یک خودرو دست دوم به ویژه اگر خودرویی مانند ب.ام.و باشد، اصلا کار آسانی نیست؛ از یک طرف باید بتوانید خودروی مورد نظر خود را با آپشن‌ها و رنگ و ... دلخواه انتخاب کنید و از طرف دیگر باید از صحت عملکرد بخش‌های مختلف خودرو، سلامت بدنه و رنگ، کارکرد درست آپشن‌ها و ... مطمئن شوید و در نهایت هم خودرو را نقدا خریداری کنید. در پرشیاخودرو اما خرید ب.ام.و و مینی کارکرده به سادگی چند کلیک شده است.

پرشیاخودرو برای متمرکز کردن فروش خودروهای کارکرده، وبسایت www.BMWLAND.ir را به عنوان مرجع فروش این خودروها در نظر گرفته است. تمام خودروهای عرضه شده از سوی پرشیاخودرو، برچسب Premium Selection دارند که به معنای تایید سلامت آن‌ها توسط پرشیاخودرو است. کارشناسان فنی این شرکت پیش از عرضه خودروها در این وبسایت، تمامی بخش‌ها را بر اساس چک لیست‌های شرکت آلمانی بررسی می‌کنند تا به این ترتیب تنها خودروهایی تایید شوند که از سلامت کامل برخوردارند. اگر مشکلی در هر یک از بخش‌ها باشد، تعمیرگاه مرکزی مجهز پرشیاخودرو بر اساس استانداردهای روز جهان خودرو را بررسی و تعمیر می‌کند تا کارکرد بخش‌های مختلف همانند زمان عرضه خودرو باشد و تنها پس از تایید نهایی کارشناسان فنی است که خودرو در شبکه نمایندگی‌های پرشیاخودرو عرضه شده و در BMW Land به نمایش در می آید.

به این ترتیب با خرید خودرو کارکرده از پرشیاخودرو می‌توانید از عملکرد و اصالت بخش‌های مختلف خودرو (شامل بخش‌های فنی، رنگ و بدنه و آپشن‌های ایمنی و رفاهی) اطمینان داشته باشید اما این پایان ماجرا نیست چرا که پرشیاخودرو برای اطمینان بیشتر تمامی خودروهای عرضه شده را 2 تا 5 سال گارانتی می‌کند.

عرضه خودروها این طرح به صورت نقدی و اعتباری تا 48 ماه است و متقاضیان می‌توانند از بین شرایط فروش متنوع برای هر خودرو، شرایط دلخواه خود را انتخاب کنند و کارشناسان هم در این تصمیم گیری آن‌ها را یاری می‌کنند. مزیت مهم دیگر، تنوع بالای خودروهای عرضه شده است و خریداران می توانند به راحتی با مراجعه به وب‌سایت ب.ام.و لند خودروهای مختلف عرضه شده را بررسی و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای کشف سرزمین جدید ب.ام.و و آشنایی با می‌توانید اینجا کلیک کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290716