۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۰

زن و شوهر جوان که سوار بر خودروی سرقتی دستگیر شده بودند، راز جنایتی در سینه داشتند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
ساعت 2 بامداد پنجشنبه- 14 بهمن- مأموران یگان امداد تهران بزرگ هنگام گشت در منطقه نازی‌آباد به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و آنها را متوقف کردند. دقایقی بعد وقتی مشخص شد خودرو یک هفته قبل سرقت شده حامد- 24 ساله- و همسرش مهرنوش- 19 ساله- دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. اما مرد جوان که منکر سرقت بود، گفت خودرو را برای انجام کاری از دوستش امانت گرفته است!

در حالی که متهمان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران منتقل شده بودند، پدر مهرنوش با اطلاع از دستگیری دختر و دامادش، خود را به اداره آگاهی رساند و راز هولناکی را فاش کرد. «آنها حدود سه ماه قبل پسر یک ساله‌شان پیمان را کشته‌اند!»

بدین ترتیب بازجویی‌های تخصصی از زوج جوان آغاز شد اما آنها منکر قتل فرزندشان بودند. در ادامه تحقیقات نیز کارآگاهان دریافتند آنها شامگاه 18 آبان «پیمان» را به بیمارستان کودکان در شمال تهران رسانده اما همزمان با تأیید خبر مرگ کودک از سوی پزشکان، آنها به شکل مرموزی متواری شده بودند.

بنابراین وقتی پرونده متهمان به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران فرستاده شد، مهرنوش لب به اعتراف گشود و به بازپرس شهریاری گفت: «شوهرم قاتل پسرمان است.» شب حادثه حامد در اتاق پسرمان سرگرم مصرف ماده مخدر شیشه بود که به او اعتراض کرده و کم کم کارمان به مشاجره و درگیری کشید. همان موقع پیمان که از سر و صدای ما بیدار شده بود، به گریه افتاد. حامد برای ساکت کردن بچه او را بغل کرد اما از آنجا که به خاطر مصرف شیشه حالت عادی نداشت، سعی کردم بچه را از بغلش بگیرم که مخالفت کرد. بعد هم ناگهان با عصبانیت گردن بچه را گرفت و او را به زمین کوبید که پسرم از حال رفت. بلافاصله بچه را به بیمارستان رساندیم اما وقتی پزشکان گفتند بچه مرده، حامد وادارم کرد فرار کنیم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ- با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر هر دو متهم بازداشت هستند و تحقیق درباره وضعیت خودروی مسروقه نیز ادامه دارد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =