۲ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
خبر جدید پست درباره توزیع کارت سوخت

ایسنا نوشت: دفاتر منتخب پستی شهر تهران در روز عید سعید غدیرخم به متقاضیان، کارت هوشمند سوخت تحویل می دهد.

متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود می بایست ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به آدرس WWW.POST.IR مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.

در همین راستا مهدی مقصودی، مدیر کل پست استان تهران دلایل عدم تحویل مرسوله در نشانی متقاضیان را عدم حضور شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام و اظهار کرد: تمام تلاش مامورین پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به دلایل ذکر شده متاسفانه این موضوع امکان پذیر نبوده و به ناچار می‌بایست فرایند تحویل در باجه های معطله صورت پذیرد.
 

وی مدارک لازم جهت تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسائی مالک) شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت ملی) اعلام نمود و گفت: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارت هایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی) به صورت نقدی دریافت می شود.

مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: حضور شخص مالک جهت تحویل کارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن کارت شناسایی مالک جهت دریافت مرسوله کافی است.

این در شرایطی است که  فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌تازگی به ایسنا گفت: هفته آینده برنامه‌های جدیدی را برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره برنامه شرکت ملی پخش برای اجرای جدی‌تر طرح الزام کارت سوخت شخصی اظهار کرد: در حال حاضر کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌رسانی در سراسر کشور وجود دارد، اما قصد تغییر و تحولات در شرایط فعلی را داریم.

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =