نرگس محمدی برای کدام کاراکتر «بوی باران» کاندیدا بود و چرا ترانه شد؟

عباس نعمتی نویسنده سریال «بوی باران» در کافه‌خبر درباره انتخاب نقش ترانه برای نرگس محمدی توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرگس محمدی در سریال «بوی باران» کاراکتر دختری را ایفا می‌کند که در تمام طول سریال مجبور است با مشکلاتش بجنگد و دائم بلا سرش می‌آید.

در طول پخش سریال در فضای مجازی بارها این بحث درگرفت که چرا این کاراکتر این همه شبیه به ستایش سریال «ستایش» است. انتقادی که عباس نعمتی، نویسنده فیلمنامه «بوی باران» آن را رد می‌کند و می گوید: اصلا اینطور نیست. مطمئن باشید اگر از آن کاراکتر استفاده کرده بودیم، خیلی راحت می‌گفتم روی دوش یک غول قبلی ایستادم و قدم هم بلندتر شده. اما واقعا این کار را نکردیم. کاری که کردیم این بود که ما یک سریالی داشتیم که ۳۵ قسمت متنش آماده بود. ما برای یکی از کاراکترها به سراغ خانم محمدی رفتیم که اتفاقا آن نقش ترانه نبود. ایشان متن را خواند و گفت ترانه را به چه کسی می‌دهید؟

اما نرگس محمدی در ابتدا کاندیدای کدام کاراکتر بود؟ نویسنده «بوی باران» پاسخ می‌دهد: اگر اشتباه نکنم ما برای کاراکتر فرشته به سراغ خانم محمدی رفتیم اما ایشان خودشان دوست داشتند نقش ترانه را بازی کنند. ما در ابتدا مخالف این اتفاق بودیم. یک ماهی کلنجار داشتیم،  نقش دختر مذهبی و مثبت را اینجا بازی می‌کند و در «ستایش» هم دختر مثبت و مذهبی بود. خانم محمدی می‌گفت اتفاقا دلیل اینکه  دوست دارم ترانه را بازی کنم این است که این نقش با اینکه مثبت است با ستایش متفاوت است و تجربه نویی است. البته خانم محمدی به نقش خیلی می‌آمد. وقتی وارد صحنه  می‌شود، خودش یک کاراکتر خواهری دارد و این کاراکتر در وجود خودش هست. منتهی در ستایش واقعا اینقدر پیگیر و سمج و جنگنده نیست. 

متن کامل این بخش از گفت‌وگو با عباس نعمتی را در این لینک (سریال‌های ما طعم خیار می‌دهد) بخوانید.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    3 1
    متاسفانه انتخاب بازیگر ها بر اساس توانایی انجام نمی شود . این خانم مناسب بازیگری نیست و صدای بسیار بدی دارد . فقط بر اساس روابط بازی می کند
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    5 3
    این فیلم دیگه حال همرو بهم زده... اتفاقات کاملا مصنوعی و بی ربط به هم... واقعا افرین به محمود واعظی به خاطر ساخت این سریال مزخرف،...