ابهامات پرونده «نجفی» باید توسط یک تیم کارآگاهی برطرف می شد

عبدالصمد خرمشاهی وکیل دادگستری در روزنامه اعتماد نوشت:اظهارات آقای علیزاده‌طباطبایی درباره پرونده و همچنین اظهارات پیشین آقای گودرزی وکیل آقای نجفی در مجموع نشان می‌دهد که مجموعه‌ای از ابهامات درباره این پرونده وجود دارد. از جمله اینکه به تعداد تیرهای اضافه شلیک شده اشاره کرده بودند و موارد دیگر مسائلی است که باید به نظریه هیات سه نفره کارشناسان ارجاع می‌شد تا کشف واقعیت می‌شد.

به لحاظ اهمیت پرونده بهتر این بود که قاضی پرونده را ارجاع می‌داد به نظریه هیات کارشناسان. ابهاماتی وجود دارد و تا نظریه کارشناسان روی پرونده نباشد نمی‌توان درباره آن اظهارنظر کرد. این بحث پلیسی و کارآگاهی است و باید این قضیه شفاف می‌شد.

به نظر من باید تحقیقات بیشتری روی این موارد صورت می‌گرفت. همان‌گونه که همگان شاهد بودند این پرونده خیلی زودتر از زمانی که تصور می‌شد، منتج به صدور رای شد. اما باید برای کشف واقعیت و روشن شدن اذهان مردم در پرونده‌ای به این مهمی ایرادات گرفته شده از سوی کارشناسان اسلحه مورد بررسی بیشتر قرار می‌گرفت و با بازسازی صحنه قتل موارد مطرح شده را تطبیق می‌دادند و بعد اظهارنظر می‌کردند.

بنابراین این ابهامات همچنان باقی است. اما در هر حال من بعید می‌دانم با توجه به رضایت اولیای دم این پرونده مسیر دیگری را برود. فقط به نظر می‌رسد که همان بحث شبه عمد بودن از سوی وکلای آقای نجفی پیگیری شود.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =