۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
سرمایه‌گذاری اسپار بر روی نیروی انسانی

مایورا، شریک تجاری اسپار ایتالیا، اخیراً مرکز آموزشی جهت بالا بردن توانایی و دانش کارمندان خود در امور خرده‌فروشی و اداری راه‌اندازی کرده است تا باعث رشد و توسعه حرفه‌ای شرکت شود.

ظرف سه سال، مایورا با سرمایه‌گذاری 3,5 میلیون یورویی در آکادمی، بیش از 1000 نفر را آموزش داده است. در راستای آموزش‌های تخصصی، 65 دوره آموزشی توسط مربیان داخلی و خارجی برگزار شده است. آکادمی "DESPAR" تلفیقی از جلسات تئوریک در محیط کلاسی و ورکشاپ‌های عملی در محیط فروشگاهی را ارائه می‌دهد. سرفصل‌های درسی شامل دانش درباره محصول، چیدمان، ایمنی و تهیه مواد غذایی ، دوره‌های مهارت‌های فردی و خدمات مشتریان، تولید محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است.

در سال 2018، آکادمی DESPAR با سرمایه‌گذاری 1.2 میلیون یورویی و به پشتیبانی کمک‌های مالی دولت ایتالیا و اتحادیه اروپا موفق به ارائه دوره‌های آموزشی برای تربیت 520 نفر شده است. مایورا سال گذشته برنامه کاملی شامل دوره‌های تخصصی آموزش ساختار شرکت، خدمات مشتریان، بهداشت غذایی و ایمنی در کار را ارائه کرده است.

این در شرایطی است که مایورا همکاری‌هایی را نیز با دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها دارد تا امکان حضور 150 دانش‌آموز در دوره‌های آموزشی دو منظوره ( تلفیقی از آموزش تئوریک و کار) و 30 دانشجو جهت شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با استخدام  در دفتر مرکزی را فراهم کند. یکی از این همکاری‌ها با University of Parma با تمرکز بر مدیریت روابط مشتریان و مدیریت بخش‌های مختلف فروشگاهی است. هدف در سال 2019، افزایش تعداد برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجوهاست تا پلی میان آموزش‌های تئوریک و عملی و کمکی به آنها برای فراگیری مهارت‌های لازم و آگاهی از شغل‌های بالقوه در این صنعت باشد.

پیپو کانیلو، مدیرعامل مایورا، شریک تجاری اسپار در ایتالیا درباره دوره‌های آکادمی اینگونه توضیح می‌دهد: " در برنامه‌های ما آموزش نقشی کلیدی دارد. من باور دارم که کارمندان ما باید بتوانند درباره ریشه محصولات و مزایای آنها با مشتریان صحبت کنند. هر ساله ما هزینه‌ای یک میلیون یورویی برای آموزش نیروهای فروشگاهی و اداری هزینه می‌کنیم چون می‌خواهیم برای همه فرصت پیشرفت شغلی در داخل شرکت ایجاد کنیم. آکادمی ما سال گذشته بیش از 500 نیروی درون و برون شرکتی را با یک هدف مشخص آموزش داده: پیشرفت فردی افراد و قدرتمند شدن نیروی انسانی شرکت. دوره‌های آموزشی ما تئوری و عملی با حضور کارشناسان خبره حوزه خرده‌فروشی هستند تا استانداردهای شرکت به تبع آن بالاتر رود. آموزش به عنوان راهی برای تشویق کارمندان برای شناخت و توسعه توانایی‌های فردی، کلید موفقیت و رقابت در فضای کاری است."

لازم به ذکر است که آکادمی اسپار در چندین کشور از جمله اتریش، انگلیس و افریقای جنوبی در راستای تربیت نیروهای کار و آموزش‌های تئوریک و عملی آنها فعالیت دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =