کمند امیرسلیمانی و گوهر خیراندیش در کنسرت مهران مدیری/ عکس

حضور پر تعداد بازیگران و دیگر هنرمندان، همیشه از ویژگی‌های کنسرت‌های مهران مدیری بوده است که در دو اجرای اخیر او هم تکرار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از آن‌جا که با آغاز محرم در ۱۰ شهریور، برگزاری کنسرت‌ها برای دو ماه در کشور متوقف می‌شود، بسیاری از خوانندگان، این شب‌ها اجراهای متعددی را روی صحنه می‌برند. 

مهران مدیری، بازیگر و کارگردانی که بیشتر به‌صورتی نه چندان جدی به عرصه خوانندگی وارد شده است، از جمله کسانی است که در آخرین شب‌های مرداد، در تهران کنسرت برگزار کرد. او دو شب در تالار هتل اسپیناس روی صحنه رفت. 

این کنسرت مدیری، مثل اجرای سال قبل او، شاهد حضور تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون بود که پشت صحنه، عکس‌های یادگاری زیادی را گرفتند؛ گوهر خیراندیش، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی, امید حاجیلی, گلاره عباسی و … از جمله مهمانان این برنامه بودند. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    6 9
    متأسفم سلبریتیهایی که خودشان را به هر آب و آتیشی میزنند که از جیب این مردم بیچاره پول در بیاورند ، بازیگری ته صدای ناهنجار خودش کنسرت میزاره و از مردم پول میگیره و پا تو کفش خوانندگان با نام و حرفه ای میکنه!
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
      0 0
      پولشو به کودکان بی سرپرست میده .صرف خرید شیر خشک به کودکان بی سرپرست.حالا به نظر شما این کار مدیری اشتباهه.در ثانی صداش هم خوبه هم خودش کاراکتر خوبی داره