مهر:خاخام های تندروی صهیونیست موسوم به ارتدوکس های افراطی از شاخه "هاردیم" شگرد عجیبی را برای ممانعت از همه گیر شدن استفاده از اینترنت در بین جوامع یهودی بکار گرفته اند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، "خاخام شموئل وسنر" از اعضای برجسته هاردی های رژیم اسرائیل برای ممانعت از استفاده اعضای خود از اینترنت آن را خطرناک توصیف کرده است.

وی می گوید: اینترنت می تواند موجب بیماری و مصیبت شود. وسنر همچنین عقیده دارد که اینترنت می تواند موجب بیماری های لاعلاج و خشکسالی شود. جامعه هاردی با نصب آگهی های تبلیغاتی می گوید: در جایی که اینترنتی وجود دارد باران نمی بارد.

در آگهی هایی نصب شده در بین جوامع هاردیم همچنین آمده است: اجازه دهید تا آثار خارجی را از بین خودمان بزداییم صدها هزار نفر به خاطر اینرتنت به سرطان مبطلا شده و رنج می کشند. آنها همچین به نقل از خاخام های مهم همچون "خاخام عوفادیا یوسف" که اینترنت را ریشه ناپاکی می دانند.

"یوسف شالوم الیاشیف" یکی دیگر از خاخام های ارتدوکس ها می گوید: وصل شدن به اینترنت نجس است و کسی که این کار را می کند در واقع نجاست را به خانه خود می آورد.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    عجب شباهتی! با تیتر زده شده انتظار اسامی شبیه شجونی و عباسی داشتم
  • احمدی نژاد هم میگه کل کامپیوتر تجملاتیه IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    رسایی نماینده مجلس با رایی کمتر از 8 درصد مردم!!!!!!!!!!!! گفتن ملاکی بالاتر از امام خمینی نیست(قرآن و اهل بیت رو منکر شدن) که گفت نگاه کنین کجا حرفتان با دشمن یکیست زودی توبه کنین
  • جنا IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    در مملکت خودمان هم چنین مسایلی مطرح شده....
  • بدون نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    واللا بی ربط هم نمیگن ریشه ناپاکی که هست!