نتانیاهو: برای مقابله با ایران به عملیات در عراق ادامه می‌دهیم

ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به فعالیت خود در سوریه و عراق برای ناکام گذاشتن "اهداف ایران" ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما علیه ایران در عراق و در اماکن دیگری از جمله در خاک سوریه فعالیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران کشوری است که ایده تخریب اسرائیل را دنبال می‌کند و هدف آن فعالیت علیه ما است.

نتانیاهو گفت: ما در عراق چه لازم باشد یا نباشد، فعالیت می‌کنیم و ما در جبهه‌های مختلفی علیه هر کشوری که خواهان از بین بردن ما باشد، فعالیت می‌کنیم.

طی مقطع اخیر، مواضع وابسته به حشد شعبی چندین بار هدف حملات و انفجارهایی قرار گرفته است.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    14 2
    یعنی باز هم می خوای یک داعش جدید راه بندازی؟
  • محمدی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    45 23
    تو خفه شو که جز کودک کشی کاری نداری و باید جوابگوی خدای یکتا باشی و شما صهیونیسمها خودتان بهتر از هر کسی می دانید چه کسی خوبی عراق را می خواهد و چه کسی قصد نیل تا فرات را دارد، شما می خواهید خون ملتها را در شیشه کنید، با چپاول و غارت، شما اشکالتان نژادپرستی است، کدام یک از ادیان الهی می گویند، از پیر و جوان، زن و مرد رحم نمی کنید، و مردمی که به بیت المقدس برای عبادت خدا می روند را زیر مشت و لگد می گیرید، شما انسانیت می فهمید، ادیان الهی خود را روسیاه کرده اید، شما تنها پی ترویج نژادپرستی هستید، از زن تا مردتان به دنیا بی احترامی می کنید،با ادیان الهی با حقارت رفتار می کنید، از اخر کی را فریب می دهید، در انتها مانعی جلویتان را می گیرد تا با ادیان الهی اینچنین نکنید و آنهم قدرت و عظمت خداست که آنقدر نافهم هستید که نمی فهمید دچار استدراج الهی شده اید و به آتش خشم ملتها خواهید سوخت و خداوند سخت عذاب می دهد
    • FR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
      26 10
      یادتان نرود اینها زنان اتیوپیایی پناهنده را با آمپول ضدباروری نابارور میکردند
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
      8 6
      بجای رجز خوانی براش وارد گود شو
  • ناصر جوام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    13 1
    این اقدامات اخیر نشون میده که اسرائیل شدیدا دنبال جنگه و الان که اختلاف بین کشورهای منطقه به اوج رسیده، از نظر صهیونیست ها بهترین زمان برای ایجاد جنگی با ابعاد وسیعه که دامنش از شمال آفریقا (لیبی و مصر و یمن) به مرکز آسیا (هند و پاکستان) کشیده بشه و بتونن طرح خاورمیانه جدید یعنی تقسیم کشورهای بزرگ اسلامی به کشورهای کوچک قومیتی رو اجرا کنن. باید هوشیار بود و از جنگ حذر کرد.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
      1 0
      اسرائیل خوب میدونه اگه با ما جنگ مستقیم راه بندازه دیگه کشور اسرائیل وجود نخواهد داشت. و این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    1 0
    مثل اینه بگید که دو قطره رنگ قرمز بریزیم تو دریا و بعد توقع داشته باشیم قرمز شود .