استاندار البرز:
مشکلات اقتصادی پایان پذیر است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مشکلات و خزان اقتصادی کشور با اتحاد و همدلی مردم ومسئولان به پایان می رسد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری،  عزیزاله شهبازی روز شنبه در نشست  شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  استان البرز  با ابراز خرسندی از ارتباط تنگاتنگ و موثر بخش خصوصی و دولتی در استان، افزود: در ایام هفته دولت قرار داریم، هفته ای که یادآور شهیدان باهنر و رجایی، دولتمردانی خدمتگزار و مردمی که نامشان در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند، آنهایی که در راه پیاده سازی ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسباب عزت کشور جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: وفاق، همدلی، اتحاد و انسجامی که اکنون در البرز حاکم است را ارج نهاده و در راه تداوم آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

شهبازی گفت:خرد جمعی و کار تیمی که در بخش های مختلف البرز به ویژه اقتصادی وجود دارد نشان می دهد که فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید به درستی درک شده و به در حال اجرا است.

وی  بیان داشت : به فرموده مقام معظم رهبری فعالان اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستندو همراهی دستگاه قضا و رویکرد نوینی که در راستای تحقق شعار سال دارد، نشان از جلوداری این دستگاه در تسهیل و رفع موانع تولید است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز ظرفیت های بزرگی در حوزه های طبیعی،اقتصادی و... دارد، اضافه کرد: منطقه ویژه پیام نیز یکی از این فرصت های ارزشمند است که در  پیشرفت و شکوفایی صنعت و تجارت تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: با بسترسازی که در استان صورت گرفت، در سه ماهه اول سال ۹۸ با رشد ۷۰ درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم، همچنین با تدابیری که اندیشیده شد و همراهی صاحبان تولید و صنایع از سال گذشته تاکنون علی رغم شرایط موجود، هیچ تنش و تجمعی در حوزه کارگری نداشتیم.

شهبازی افزود: براساس پیگیری های صورت گرفته، موانع ایجاد نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی البرز برداشته شده و مردم استان بزودی از این امکان برخوردار می شوند، از سوی دیگر راه اندازی گمرک اشتهارد نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

وی عنوان کرد: اکنون در البرز عزم جدی برای کسب رضایتمندی مردم و به ویژه فعالان حوزه اقتصاد وجود دارد و برای تبادل نظر مستقیم با صاحبان صنایع، تجار، تولیدکنندگان و... لینک ارتباطی در پورتال استانداری ایجاد شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه یازدهمین استان کشور از حیث جمعیت هستیم، گفت: برخلاف رشد سریع جعیت در البرز در بهار ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱/۶ درصدی نرخ بیکاری در استان بودیم.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت امسال در البرز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه آماده کلنگ زنی و افتتاح است که از این مقدار، بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

شهبازی با بیان اینکه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، خاطرنشان کرد: با اهتمام ویژه ای درصدد رونق تولید البرز هستیم و براساس سخنان رییس جمهور با اتحاد و انسجام استکبار را به زانو درآورده و از تحریم ها عبور می کنیم.

وی گفت: امید است خزان اقتصادی کشور با اتحاد و همدلی پایان یابد و هر چه سریع تر موجبات آرامش بیشتر و رضایتمندی مردم فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =