۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
پیشگیری از بیماریهای آنورکتال

درمان کیست مویی و بیماری های آنورکتال با پیشگیری از علائم آن بسیار راحت است. بسیاری از افراد نسبت به این موضوع آگاهی دارند و قبل از بروز و پیدایش چنین بیماری هایی از آن ها جلوگیری می کنند. در بسیاری از موارد به علت سهل انگاری در امر درمان و نیاز به درمان جدی و اصولی، بیماران باید به کلینیک های تخصصی مراجعه نمایند.

پیشگیری از بیماریهای آنورکتال از درمان آنها بسیار راحت تر است. بسیاری از افراد نسبت به این موضوع آگاهی دارند و قبل از بروز و پیدایش چنین بیماری هایی از آن ها جلوگیری خواهند کرد. در بسیاری از موارد به علت سهل انگاری در امر درمان بواسیر ، شقاق و دیگر  بیماری های آنورکتال و نیاز به درمان جدی و اصولی، بیماران باید به کلینیک های تخصصی مراجعه نمایند.

کلینیک هیلینگ کلورکتال مرکز تخصصی درمان بیماری های آنورکتال

کلینیک هیلینگ کلورکتال با دارا بودن کادری مجرب و بهره مندی از متخصصان برتر کشور، سعی دارد تا بتواند بیماری های ناحیه نشیمنگاه را با درمان هایی کم نظیر در سطح کشور درمان نماید. مهارت و تجربه کاری این پزشکان سبب شده است تا میزان رضایت بیماران از روند درمانی بسیار بالا باشد. همچنین یکی از مواردی که بیماران به آن توجه خاصی دارند عدم ایجاد هیچگونه عارضه جانبی پس از درمان کیست مویی و سایر موارد می باشد.

پیشگیری ازابتلا به بواسیر

نرم نگه داشتن مدفوع از جمله عواملی است که سبب می شود از ابتلا و درمان بواسیر و سایر بیماری های آنورکتال در امان باشیم. تغذیه نقش بسیار مهمی در این امر دارد. اگر افراد به طور مداوم از غذا هایی استفاده کنند که فیبر زیادی دارد و در برنامه غذایی خود انواع میوه ها و سبزیجات را بگنجانند همیشه مدفوع نرم و اجابت مزاج آسانی خواهند داشت.

در درمان کیست مویی و درمان بواسیر یکی از موارد ضروری، جلوگیری از فشار زیاد به مقعد است. نحوه نشستن و مدت زمان نشستن در توالت بسیار مهم است. برای پیشگیری از این بیماری ها باید از هرگونه ایجاد فشار در این نواحی جلوگیری کرد.

فعالیت بدنی افراد در ایجاد روند مناسب در حرکت مواد غذایی درون روده نقش بسیار مهمی دارند. این امر در صورتی که فرد فعالیت های ورزشی مناسبی را در پیش گیرد به تعادل وزنی او نیز کمک خواهد کرد.

پیشگیری از ابتلا به کیست مویی

بسیاری از افراد با تمیز نگه داشتن بدن از حضور موهای زائد به جلوگیری از بروز این بیماری کمک می کنند. پروسه اصلاح بدن یا شیو کردن باید با مراقبت و دقت انجام شود تا احیانا سبب ایجاد بریدگی در محل کیست مویی نشود.

استفاده از روغن ها و کرم های خاص بعد از اصلاح کردن پیشنهاد می شود و بهتر است که فرد بهداشت را در مناطق حساس تر بیشتر رعایت کند.

لباس هایی که استفاده می کنیم در عدم ابتلا به این عارضه و عدم نیاز به درمان کیست مویی بسیار حائز اهمیت است.

توجه داشته باشید که افراد با پوست های حساس باید از مواد بهداشتی مناسب استفاده کنند تا با ایجاد حساسیت بر روی پوست شرایط بروز کیست مویی ایجاد نشود.

همیشه باید به این موضوع توجه کرد که نواحی تناسلی بدن خیلی حساس می باشند و نباید به مثابه پوست پا و بازو به آن نگاه کرد.

پیشگیری از ابتلا به شقاق

شکاف مقعدی به عنوان یک مشکل در بزرگسالان همیشه مورد توجه پزشکان بوده است. بیان راهکارهای پیشگیری می تواند به افراد کمک کند تا از بروز این عارضه ها در امان بمانند. خونریزی، ایجاد خارش و التهاب از نشانه های بسیار عادی در بیماران مبتلا به شقاق می باشد.

استفاده از انواع کرم های بی حس کننده و پمادهای موضعی در درمان شقاق و کیست مویی و پیشگیری از عود آن ها نقش بسزایی دارد. شکاف های مقعدی در صورتی که بیمار بتواند روند پیشگیری را اجرا کرده و به موضوع درمان اهمیت دهد به سرعت از بین خواهند رفت.

درمان شقاق

اگر بیماران به شقاق مزمن مبتلا شوند باید توجه کنند که راهکارهای ساده می تواند برای بهبود وضعیت ناحیه مقعد بسیار مفید واقع شود. در واقع باید به جریان خون بهتر در ناحیه کمک کرد تا اکسیژن رسانی خوب و کافی در منطقه وجود داشته باشد و درمان با روال سریع تری اتفاق بیفتد. درمان شقاق و درمان کیست مویی و سایر بیماری های مربوط به ناحیه آنورکتال کار سختی نیست و تنها نیازمند توجه بیماران برای پیشگیری و جلوگیری از بدتر شدن وضعیت آن ها می باشد.

پیشگیری از ابتلا به فیستول

درمان کیست مویی، درمان فیستول و سایر بیماری های آنورکتال با توجه به علائمی که این بیماری ها دارند امری آسان و محتمل می باشد. در صورتی که فرد به علائم اولیه توجه کند می تواند به سرعت روند درمانی مناسبی را در پیش گیرد.

علائم فیستول شامل گزینه های ذیل می باشند:

· ایجاد درد هنگام اجابت مزاج

· مشاهده خونریزی روی دستمال و یا مدفوع

· وجود ترشحات بد بو

توجه داشته باشید که بروز شکستگی های حاد در ناحیه مقعد نوزادان می تواند موجب خونریزی شود و باید به نوع خونریزی ها توجه داشت و تا با سایر بیماری ها آن ها را اشتباه گرفته نشود.

درمان فیستول در صورتی که به نشانه های این بیماری به سرعت توجه شود، بهتر و سریع تر خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293069