اسنپ‌تریپ و پیگیری حقوقی مصاحبه‌های جعلی

اسنپ‌تریپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این به بعد انتشار مصاحبه‌های جعلی با مدیران این شرکت توسط برخی رسانه‌ها را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

روابط عمومی شرکت اسنپ‌تریپ در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرآنلاین قرار داده آورده است: «شرکت اسنپ‌تریپ به عنوان یکی از مجموعه‎های فعال در زمینه‎ی گردشگری، همواره تلاش کرده تا با کمک و همکاری مجموعه‎های ذینفع، به بهبود روز افزون این صنعت کمک کند. فعالیت در یک فضای رقابتی مثبت و سالم، همیشه از اصلی‌ترین دغدغه‎های این شرکت بوده است.

سایت ایران‌ جیب در روز دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ اقدام به انتشار مصاحبه‎ای منتسب به آقای امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی شرکت اسنپ‌تریپ نمود که در این مصاحبه، مطالبی خلاف واقع به این شرکت نسبت داده شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با بررسی‎های صورت گرفته مشخص شد هیچگونه مصاحبه‌ای با آقای امیرعلی مهاجر و سایر مدیران این شرکت به عمل نیامده و مصاحبه‎ی منتشر شده در سایت ایران جیب کاملا جعلی بوده است. همچنین این وبسایت فاقد هر گونه لوگوی تایید کننده از طرف مرکز توسعه و تجارت وزارت صنعت و وزارت ارشاد است. به محض اطلاع از این موضوع، پیگیری‌های لازم، انجام و متن مصاحبه‌ی جعلی در تاریخ ۹۸/۰۵/۳۰ از روی سایت ایران جیب حذف شد. متاسفانه از زمان انتشار این خبر تا حذف آن از روی سایت، افرادی اقدام به بازنشر این مصاحبه دروغین در شبکه‎های اجتماعی نمودند. به همین دلیل مجموعه اسنپ‌تریپ تصمیم گرفت موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید.»

امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی اسنپ‎‌تریپ نیز درباره انتشار این مصاحبه‌ی جعلی، عنوان کرد: «متاسفانه شاهد این هستیم که افرادی به جای کمک به بهبود وضع موجود در صنعت گردشگری، با صرف هزینه‌های فراوان و تولید شایعات و اخبار دروغین، در پی تخریب چهره‎ی شرکت‌های نوپا و فعال در این حوزه هستند»

مهاجر افزود: «هدف اصلی اسنپ‌تریپ، نشان دادن ایران واقعی به مردم دنیا و ایجاد بستری برای سفرهای آسان و ارزان است. این تیم از ۲۷۰ جوان با میانگین سنی ۲۹ سال تشکیل شده که شبانه‌روز در تلاشند تا خدمتی به صنعت گردشگری ایران ارائه دهند. سعی ما بر این است که بتوانیم به گسترش بازار گردشگری ایران کمک کنیم و با استفاده از روش‎های نوآورانه، در کنار کم کردن هزینه‎های سفر برای مردم، درآمد هتل‎ها را نیز افزایش دهیم.

از آنجایی که ممکن است این شایعات و اخبار کذب منجر به خدشه‎دار شدن چهره‎ی این برند و تاثیرات منفی در فضای گردشگری آنلاین شود، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از طریق مراجع قانونی جلوی تکرار چنین اتفاقاتی را بگیریم.»

۲۱۲۱

کد خبر 1293711

برچسب‌ها