رشد ۷۵ درصدی بودجه عمرانی دانشگاه لرستان

معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از رشد ۷۵ درصدی بودجه عمرانی دانشگاه درچندسال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر محمد جعفری ساعتی پیش در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: بودجه عمرانی دانشگاه با پیگیری های صورت گرفته رشد ۷۵ درصدی داشته و حرکت این دانشگاه بسوی رفع مشکلات حوزه عمرانی می باشد.

وی افزود: در مجموع ۷ کیلومتر در اطراف دانشگاه حصار کشی شده و دانشگاه لرستان در حال حاضر محصور کامل است انشعابات گاز،آب برق و تلفن برای دانشگاه مهیا گردیده، سیستم تاسیسات پرمصرف کاملا اصلاح شده ،تعمیر و نگهداری فضاههای موجود بخشی از اقدامات انجام شده در این چند سال است.

کارگاه تقاطع غیرهمسطع دانشگاه لرستان  فعال است

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با بیان اینکه کارگاه ساخت تقاطع غیرهم سطح دانشگاه تعطیل نشده اظهار داشت: ساخت تقاطع غیرهم سطح همچنان فعال است اما بدلیل سیل اخیر ، در مطالعات این پروژه بازنگری گردید و عوامل اجرایی پیمانکار در مسیر جدید که در داخل رودخانه می باشد در حال کار هستند.

وی ادامه داد:هم اکنون طرح در رودخانه در مرحله آرماتور بندی است و پروژه فعال است اما چون عوامل در رودخانه در حال کار بوده  در دید مردم  نیستند .

دکتر جعفری با اشاره به زیباسازی ورودی های دانشگاه تصریح نمود: بعداز اتمام تقاطع کار ساخت ورودی جدید در کنار تقاطع و ورودی بالا از سمت مسکن مهر آغاز می گردد.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه لرستان با اعلام بلااستفاده ماندن برخی ساختمانهای دانشگاه عنوان کرد: برخی از املاک دانشگاه بلااستفاده مانده و کاربری مفیدی برای دانشگاه نداشتند که با فروش آنها توانستیم بخش زیادی از فضاههای اداری و آموزشی موجود را ساخته و به فضاههای دانشگاه بیفزاییم.

مراکز اقماری دانشگاه شایسته آموزش نیستند

دکتر محمد جعفری همچنین به وضعیت مراکز اقماری این دانشگاه نیز این چنین اشاره نمود : مراکز اقماری دانشگاه مشکلات زیادی دارند و شایسته یک مرکز آموزشی نیستند متاسفانه در برخی شهرستانها با نبود ساختمان استاندارد آموزشی مواجه هستیم

وی در پایان گفت: بدنبال اخذ مجوز هستیم برای احداث مراکز اقماری که متاسفانه سیاست وزارت علوم در این زمینه کار را سخت کرده اما در صورت موفقیت در اخذ مجوز جهت تبدیل به احسن مراکز اقماری اقدام می نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =