علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می گوید تیم ملی تیم ملی در بازی با روسیه نترس بازی کرد و مثل سه بازی اول جام ملتها بود.

کفاشیان در گفت و گویی تفصیلی با خبرآنلاین که در بخشی از آن درباره کرش ،سخن گفت و مطرح کرد :«اگر کرش به تهران نیاید ، یک مربی بزرگ دیگر می آورند»  ، درباره تبازی یم ملی با روسیه هم گفت: « فکر نمی کنم شما بازی را دیده باشید ، قطعا اگر بازی را می دیدید راحت تر حرف هایم را می پذیرفتید. من فکر می کنم بچه های جوان ما به یک انگیزه و روحیه خوبی رسیدند. به هر حال در این مسابقه ما در ادامه سه بازی دور مقدماتی جام ملتها یک بازی جسورانه و نترس را به نمایش گذاشتیم که هیچ شباهتی به بازی با کره نداشت. خبری از استرسی که در بازی با کره در تیم وجود داشت نبود. نمی دانم شاید در آن بازی ، حساسیت مسابقه یا حالا استراتژی غلط سبب شده بود که این اتفاق بیفتد. اما هر کسی بازی با روسیه را دید این عقیده را داشت که تیم ایران ، تیمی نترس و با انگیزه بود که می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
    0 0
    بهتر بگویید ایدفعه من ترسیدم./
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
    0 0
    فکر کردید روسیه همیشه اینجوری بازی میکنه؟کره رو بهر حال میباختید.
  • محمد<90> IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    با این ترکیبی که اقای قطبی جلوی کره گذاشته بود باید به کره می باختیم.همش دفاع و بازی فیزیکی.ایشون تیم ایران رو با یونان اشتباه گرفته بود.