ایسنا به نقل رسانه های اسپانیایی نوشت این هفته در ترکیب اوساسونا قرار می گیرند.

خوزه آنتونیو کاماچو سرمربی تیم فوتبال اوساسونا پس از آنکه توانست در هفته گذشته رقابتهای لالیگا رئال مادرید را شکست دهد و یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورد قصد دارد برای بازی بعدی این تیم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کند.

به نوشته روزنامه ABC اسپانیا کاماچو قصد دارد بر اساس تمرین دیروز اوساسونا و با توجه به رهایی یافتن نکونام و شجاعی از بند مصدومیت، این دو بازیکن را به همراه دامیا آبلا از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش قرار دهد.

نکونام و شجاعی که به دلیل شرکت در جام ملتهای آسیا چهار بازی اوساسونا را به اضافه دیدار حساس مقابل رئال مادرید از دست داده بودند در طول یک هفته گذشته تمرینهای خوبی را با تیمشان پشت سر گذاشتند و آماده بازی مقابل رئال سوسیداد هستند. این در حالی است که دو بازیکنان ایرانی اوساسونا در این هفته نیز قرار بود برای بازی دوستانه تیم ملی ایران با روسیه به ابوظبی بروند اما آنها با اجازه فدراسیون فوتبال ایران در پامپلونا ماندند تا برروی تمرینهایشان در اوساسونا تمرکز کنند.

در عین حال نکونام و شجاعی برای بازی بعدی اوساسونا جایگاه ثابتی در تیم دارند. البته جواد نکونام در این تمرین از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد اما پزشکان باشگاه اوساسونا اعلام کردند که نکونام برای بازی یکشنبه مشکلی ندارند.

کاماچو در پایان تمرین دیروز اوساسونا برای پیدا کردن جایگزین دامین نلسون مدافع راست تیمش و دژان لکیچ تمرینهایی را در نظر گرفت که در این تمرین احتمال بازی کردن شجاعی در سمت راست زمین نیز امتحان شد.

اوساسونا روز یکشنبه در حالی در آنوئتا به میدان می‌رود که قصد دارد دومین پیروزی خود در سال 2011 را به دست بیاورد. به احتمال فراوان برای اوساسونا در این بازی ریکاردو دردرون دروازه ، دامین ، سرخیو، میگل و فلانو در خط دفاعی ، چویر،دگر و نکونام به عنوان هافبک‌های دفاعی، پاندیانی، کاموس و شجاعی در خط حمله به میدان خواهند رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پینوشه IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
    0 0
    زنده باد دو پهلوان