گام بلند جمعیت کردستان سبز برای حمایت از حیوانات

پیگیری های کمیته حمایت از حیوانات جمعیت کردستان سبز منجر به صدور دستور دادستانی برای جلوگیری از حیوان آزاری در شهر سنندج شد.

فاروق الماسیان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: با توجه به اینکه خداوند متعال حق حیات را به تمامی موجودات ارزانی داشته، عواطف انسانی به ما حکم می کند در خدمت به محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات کوشا باشیم.

وی اظهار داشت: بر حسب اخبار و اطلاعات واصله عده ای در اطراف و داخل شهر با برگزاری مسابقات شرط بندی اقدام به حیوان آزاری در ملاء عام نموده و نظر به اینکه اینگونه حرکت ها نظم و عفت عمومی را خدشه دار می کند نسبت به مقابله با این افراد باید هرچه سریعتر اقدام کرد.

مسئول کمیته حمایت از حیوانات جمعیت کردستان سبز، با اشاره به اینکه از منظر شرعی و اخلاقی آزار و اذیت حیوانات امری مذموم و ناپسند، است افزود: در جهت حفظ حقوق حیوانات و نیز جلوگیری از جریحه دار شدن عفت عمومی، این انجمن خواستار ورود مدعی العموم به این امر مهم و انسانی شد.

الماسیان بیان کرد: در صورت مشاهده این قبیل بزه کاری و ناهنجاری اجتماعی با ورود نیروی انتظامی به قضیه و شناسایی و دستگیری افراد خاطی امیدواریم دیگر شاهد تکرار این قبیل جرایم در سطح جامعه نباشیم.

وی در پایان گفت: طبق دستور مقام قضایی جهت جلوگیری از جریحه دار شدن عفت عمومی و برخورد با ناهنجاری اجتماعی، در صورت مشاهده مراتب فوق طبق مقررات اقدام و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =