۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کلاه‌برداری اوئسکا از قدوس

رئیس پیشین باشگاه اوسترشوندس سوئد دوباره فیفا را به خاطر صدور حکم محرومیت و جریمه سامان قدوس، مهاجم ایرانی مورد شدیدترین انتقادها قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دنیل کیندبرخ به شبکه تلویزیونی SVT سوئد گفت: به نظرم سامان قدوس مرتکب خطایی نشد، زیرا پیش او قراردادی را برای امضا گذاشتند که زبانش را نمی‌دانست. این یک کلاهبرداری است و باید باشگاه اوئسکا را به جای بازیکن جریمه و محروم می‌کردند. 
رئیس پیشین باشگاه اوسترشوندس سوئد افزود: حکم صادره از سوی فیفا علیه سامان قدوس فراتر از قانون بوسمن است. به نظرم حکم‌های عجیب فوتبال در اروپا بسیار زیاد هستند. این حکم می‌تواند یک تغییر بسیار بزرگ نقل‌وانتقالاتی نسبت به قانون بوسمن باشد. این بدان معنی است که بازیکن می‌تواند به باشگاهی برود و قراردادی امضا کند. باشگاه امضاکننده بدون حصول توافق با باشگاه مالک بازیکن اعلام کند به واسطه آن قرارداد به آن‌ها تعلق دارد. به نظرم اگر این پرونده در دادگاه بین‌المللی ورزشی (CAS) بررسی شود متوجه حکمی می‌شوند که فراتر از قانون تصویبی بوسمن در دهه ۹۰ میلادی است. حکم‌های صادره از سوی فیفا هیچ تطابقی با جرم صورت‌گرفته ندارند.
فیفا چهارشنبه گذشته سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم آمیای فرانسه را با محرومیت ۴ ماهه بازی و جریمه ۴ میلیون یورویی مواجه کرد. باشگاه اوسترشوندس سوئد نیز از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد. فیفا آرای خود را پس از شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا با استناد به قرارداد داخلی سال گذشته خود با سامان قدوس و همتای سوئدی صادر کرد.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =