باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: روزنامه گاردین با انتشار کاریکاتوری، وضعیت پارلمان انگلیس را بحرانی توصیف کرد.

در این کاریکاتور با عنوان «دموکراسی انگلیس به زانو درآمده است», پارلمان انگلیس به شکل زنی دربند تصویر شده که بر زانوهای خود افتاده است. در پس این تصویر، بوریس جانسون دیده می‌شود که با کلید این اسارت دور می‌شود.

دموکراسی انگلیسی به زانو درآمد + کاریکاتور

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس هفته گذشته از ملکه این کشور خواست به مدت ۵ هفته، پارلمان را معلق کند تا او بتواند در این مدت زمینه را برای خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا فراهم سازد. اکثریت اعضای مجلس فعلی انگلیس با خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا مخالفند و به همین علت، بوریس جانسون مایل است با موافقت ملکه، انگلیس را حتی بدون توافق تا ۹ آبان ماه از این اتحادیه خارج کند.

به عقیده تحلیلگران، اگر انگلیس بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، با شوک اقتصادی و سیاسی مواجه می‌شود.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    وقتی در سال 1991 بلوک سوسیالیستی فروپاشید، اراذل و اوباش سرمایه داری شمشیرها را برای مردم از رو بستند. امروز می بینیم که ترامپ کاملاً از موضع نژاد برتر با دیگران سخن می گوید و جانسون عملاً دست به کودتا می زند. این از نتایج سحر است؛ باش تا صبح دولتش بدمد!
  • محمدی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    انگلستان دموکراسی استعمار دارد و جای پای آن سردمداران امریکایی قدم برمی دارند برای استثمار. ملتها استثمار پذیر نیستند و این درس امام حسین(ع) و شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) است