۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
خبری خوش برای ساکنان میرآباد غربی شهرکرد

شمارش معکوس برای تحقق یکی از انتظارات بحق افزون بر ۱۰ هزار سکنه میرآباد غربی در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: فاز اول طرح بهبود معابر و دوبانده شدن بلوار جهاد در شمال غربی مرکز استان رو به پایان است.  

عبدالصادق نجفی افزود: ۶ هزار متر مکعب خاک برداری و خاکریزی، سنگ کاری، کوه بری و عملیات بتنی، فقط بخشی از اقدامات انجام شده در طرح یاد شده بشمار میرود.

 وی خاطر نشان کرد: برای اجرای فاز اول این طرح، تا کنون افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری شهرکرد بصورت امانی و پیمانی، هزینه شده است.

 به گفته معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد، باند دوم و جدیدالاحداث  بلوار جهاد که نزدیک به ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد، بزودی آسفالت می شود.

نجفی همچنین از اصلاح هندسی معابر فرعی، ایجاد میدان هدایت خودروها در شمال بلوار جهاد و نصب پل بر روی مسیل میر آباد غربی شهرکرد نیز بعنوان اقدامات تکمیلی در طرح بهبود معابر شمال غرب شهرکرد خبر داد، که تا پایان شهریورماه امسال اجرایی یا تکمیل خواهد شد.  

کارشناسان ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد بر این باورند که در سایه اقدامات یاد شده، می توان کاهش حوادث رانندگی، توزیع روان ترافیک، دسترسی بهتر مردم منطقه به خدمات همگانی و ایمن تر شدن مسیر عابران را در منطقه میرآباد غربی، انتظار داشت.

در بودجه سالجاری شهرداری شهرکرد و سازمانه های وابسته در مجموع ۱۰۵ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی در نظر گرفته شده است.  

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =