واکنش ترامپ به تیراندازی در تگزاس و قتل عام مردم بی‌گناه: چیزی تغییر نکرده!

باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه آمریکایی هیل نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به حادثه تیراندازی شب گذشته در ایالت تگزاس گفت این موضوع چیزی را در خصوص گفتگوهای او با کنگره بر سر کنترل خشونت با سلاح گرم تغییر نداده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به تیراندازی شب گذشته این کشور که در ایالت تگزاس رخ داد و بر اثر آن ۷ نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند، گفت این حادثه تاثیری بر جریان گفت‌وگوهای او با کنگره بر سر خشونت با سلاح گرم در آمریکا ندارد.

ترامپ که در کاخ سفید سخن می‌گفت در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد «هیچ‌چیزی تغییر نکرده است. ما به همان موارد نگاه می‌کنیم».

او همچنین دوباره تاکید کرد سختگیری در مورد پیشینه افراد برای اعطای مجوز حمل سلاح کاری از پیش نمی‌برد و این مورد در چندین سال گذشته نتوانسته است مانع تیراندازی و کشتارهای گسترده در این کشور شود.

جالب آنکه رئیس‌جمهور آمریکا این بار نیز بر این عقیده خود که بهداشت روانی افراد عامل اصلی حوادث تیراندازی در این کشور هستند، پافشاری کرد و اقدامات دولت را در محدود ساختن دسترسی افراد به سلاح در کاهش حوادث تیراندازی بی‌تاثیر دانست.

ترامپ گفت «هر چقدر هم بررسی کردن پیشینه را سختگیرانه‌تر می‌کنید، تاثیری در متوقف کردن آن ندارد. این یک مشکل بزرگ است. این مشکل ذهنی است. بله، مشکل ذهنی، مشکل بزرگی است».

او در ادامه عامل تیراندازی تگزاس را یک «فرد بسیار بیمار» خواند.

شب گذشته هنگامی که نیروهای ایالتی یک خودرو را به دلیل گردش به چپ بدون زدن راهنما متوقف کردند، راننده آن که تنها سرنشین خودرو بود و هنوز هویت او اعلام نشده است به سوی این نیروها آتش گشود و از صحنه گریخت. این فرد در هنگام گریز هم به سوی خودروهای اطراف شلیک می‌کرد. بر اثر این حادثه تاکنون هفت نفر کشته و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. ضارب پس از درگیری با پلیس مورد هدف قرار گرفت و جان باخت.

17231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 0
    فقط یک بی شخصیت احمق فکر کرده می تواند با استثمار و تجارت با ملتها و نظام سرمایه داری پوچش و غارت و چپاول و حمایت از نظام های اپارتاد و... ملتها را دربند کند، نتیجه اش این می شود که ملت خودش هم گرفتار می شود و خداوند سخت عذاب می دهد