طعنه به صادق زیباکلام: آن شیرپاک خورده ،خود شمایید

روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام در یک توئیت نوشته که «نمی‌دانم کدام شیرپاک خورده‌ای این تصور را در ذهن جناب روحانی القا کرده که ترامپ شدیداً آرزومند گرفتن عکس با رئیس جمهور ایران است تا با آن پز داده و افتخار نماید. ایشان برای چندمین بار باز تکرار کردند که حاضر نیستند این آرزوی ترامپ را برآورده سازند و در کنار ایشان عکس بگیرند.»


صرف‌نظر از درستی و نادرستی توئیت زیباکلام، باید یادآور شویم از این مدل نظرات به رئیس جمهور کم داده نشده و از قضا این میان در ارائه نظراتی اینگونه جالب، نقش صادق زیباکلام کمرنگ هم نبوده است.
یادآور شویم زمانی که زیباکلام از پایبندی ترامپ و اروپاییان به برجام می‌گفت: «ترامپ بیشترین انعطاف را نسبت به برجام نشان خواهد داد. او نه تنها برجام را آتش نخواهد زد بلکه پرونده برجام را در جایی امن در کاخ سفید قرار خواهد داد. نباید فراموش کنیم که آقای ترامپ یک بیزینس من و تاجر است و مصالح اقتصادی را فدای شعارهای تندی که در دوران انتخابات داده نمی‌کند. آقای ترامپ می‌داند که اروپا با هرگونه خدشه یا نفی برجام مخالفت خواهد کرد. ترامپ می‌داند که متحدان غربی او قرص و محکم پای برجام ایستاده‌اند و او نیز پای برجام خواهد ایستاد، ضمن اینکه ممکن است در زبان برخی شعارهایی بدهد، اما یقین بدانید وی به برجام وفادار خواهد ماند.»
بلی، یک شیرپاک خورده‌ای مثل شما که این طور یقینی از پایبندی امریکا و اروپا به برجام می‌گفتید، پیدا خواهد شد که در مورد آرزوی عکس انداختن ترامپ با روحانی هم قصه بگوید!
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 0
    باز این صادق حرف زد!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    2 0
    احسنت. آقای زیبا کلام اظهارات ضد ونقیض زیاد دارند.آنقدر که گاهی خودشان هم متعجب می شوند!
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 1
    خوش به حال شان که استاد دانشگاه علوم سیاسی دانشگاه تهران شدند، ولی من نظریه شان در خصوص فوتبال ایران را دوست دارم.