پاسخ صالحی به ادعای مجری نزدیک به سعید جلیلی: عمیق‌تر مطالعه کنید که مثل داستان ریختن سیمان در چاله رآکتور اراک نشود /دروغ گناه کبیره است

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی به ادعاهای کذب یکی از مجریان تلویزیون که از قضا مشاور سعید جلیلی نیز است پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته یکی از مجریان شبکه افق که پایگاه اصلی دلواپسان و منتقدان دولت است در صفحه توئیترش خطاب به علی‌اکبر صالحی نوشت: «آقای صالحی! یادتان هست سال ۹۴ گفتید: "ولله، ولله، ولله (با برجام) در هسته‌ای نه با کندی روبرو خواهیم شد نه با توقف و تحقیقات‌مان سر جایش خواهد بود؟" پس چرا رییس‌جمهور گام سوم را پایان دادن به محدودیت‌های تحقیق و توسعه اعلام کرد؟ ولله، ولله، ولله در تاریخ ثبت شد که چقدر دروغ گفتید!»

ساعاتی بعد حساب کاربری سازمان انرژی اتمی ایران در توییتر، در پاسخ به این مجری صدا و سیما که از قضا از مشاوران سعید جلیلی و عضو جبهه پایداری نیز است، با هشتگ‌های گناهان کبیره، تهمت و ناآگاهی نوشت: دکتر #علی_اکبر_صالحی در پاسخ به توئیت یکی از مجریان صداوسیما: دروغ از #گناهان_کبیره است و این اتهام بزرگی است که زده‌اید. اگر این #تهمت را از سر #ناآگاهی زده‌اید از شما می‌خواهم که بیشتر و عمیق‌تر در مسائل تخصصی مداقه و مطالعه کنید که مثل داستان ریختن سیمان در چاله رآکتور و فتوشاپ کردن آن نشود.

اگر #آگاهانه برای بی‌حیثیت کردن، آنهم برای مقاصد و #امیال_سیاسی این حرف را زده‌اید، بنده فکر کنم که به عنوان یک بنده ناچیز خدا، اینقدر نزد او حق دارم که #شکایت از شما را نزد او برم و به #عدلش او را #سوگند دهم.

۲۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =