۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
سیاست ترابوزون درباره مجید حسینی

نشریات ترکیه‌ای اعلام کردند باشگاه ترابوزون اسپور در تلاش است تا قرارداد سیدمجید حسینی را تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛قرارداد این بازیکن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و باشگاه ترکیه‌ای از همین حالا به دنبال تعیین تکلیف اوست. سیاست این باشگاه هم کاملا مشخص است. این اقدام آنها هم شبیه یک پیشنهاد مسالمت آمیز است و هم شبیه به یک تهدید.

دیروز نشریات ترکیه‌ای نوشتند عملکرد خوب سید مجید در این تیم سبب شده تا مدیران این باشگاه ترکیه‌ای به فکر تمدید قراردادش بیفتند. نشریه «دامگا» ترکیه خبر داد باشگاه ترابزون‌اسپور در نظر دارد مذاکرات خود را با حسینی به منظور تمدید قرارداد و حفظ طولانی مدت او آغاز کند، مدافعی که با عملکردش در این تیم  نظر باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب  کرده است.به نوشته آنها انتظار می‌رود مدیران باشگاه در ماه ژانویه پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد این مدافع ایرانی بنشینند.

حالا چرا این پیشنهاد می‌تواند شبیه به تهدید هم باشد؟ باشگاههای اروپایی همیشه وقتی متوجه می‌شوند بازیکنان‌شان قصد تمدید قرارداد ندارند، آنها را نیمکت نشین می‌کنند. بهانه باشگاهها هم این است که می‌خواهند حداقل بازیکنانی را به میدان بفرستند که می‌دانند در فصل بعد هم برایشان بازی خواهند کرد. باید دید آیا مجید حسینی تمدید می‌کند؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =