پلیس: متولیان هیات‌های مذهبی مراسم‌ را به آخر شب منتهی نکنند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره اقدامات پلیس در روز نهم و دهم محرم توضیحاتی داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، درباره تدابیر پلیس پایتخت برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: پلیس تهران بزرگ برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در دو روز دوشنبه و سه‌شنبه (نهم و دهم محرم) در حالت آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند.

وی افزود: ما در همان روزهای ابتدایی ماه محرم با آمادگی کامل و حضور در کلیه مراسمات مذهبی در تهران حضور حداکثری داشتیم و تا بتوانیم امنیت را در مساجد، هیئات، حسینیه‌ها و تکایا برقرار کنیم.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: از شهروندان درخواست داریم تا برای برقرای نظم و امنیت نهایت همکاری و تلاش خود را داشته باشند تا بتوانیم بهترین مراسمات عزاداری را که در خور و شایسته اباعبدالله الحسین (ع) است را برگزار کنیم ؛ لذا  از مسئولان هیئات و مساجد تشکر می‌کنم چرا که تا به این جای ماه محرم درباره انضباط بخشی در سطح شهر نهایت همکاری را داشته‌اند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: عزاداران در این چند روز باقی مانده دهه اول ماه محرم نیز کمک کنند تا عبور و مرور خودروها از جمله خودروهای امدادی تسهیل یابد.

وی خطاب به متولیان هیئات مذهبی تاکید کرد: افراد مسئول، برنامه‌های مذهبی را به طوری تنظیم کنند تا مراسمات عزاداری با ساعات پایانی شب تداخل پیدا نکند.

سرهنگ موقوفه‌ای اضافه کرد: در روز تاسوعا و عاشورا همکاران تجسس کلانتری‌های سطح شهر و ماموران پلیس آگاهی پایتخت به صورت آماده باش در محلات وکوچه پس کوچه‌های تهران گشت زنی خواهند کرد تا اقدامات پیشگیرانه از سرقت منازل نیز صورت بگیرد.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =