تلاش همه جانبه پایداری‌ها برای تخریب خاندان لاریجانی

اعتمادآنلاین نوشت: منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: پایداری‌ها خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند و کمر همت بسته‌اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار خدا را خوش نمی‌آید.

ورود علی‌لاریجانی به رقابت‌های انتخاباتی، یکی از نکته‌های مهم انتخابات مجلس‌یازدهم است. منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، در همین رابطه گفت: آقای لاریجانی تاکنون موضع مشخصی نگرفته است و به همین دلیل باید منتظر بمانیم و ببینیم ایشان چه تصمیمی خواهند گرفت. اما به عقیده من ایشان ظرفیتی برای نظام است و ان‌شاءالله نیروهای نظام بتوانند با این چهره همکاری‌ مطلوبی داشته باشند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ائتلاف احتمالی لاریجانی با اصولگرایان گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما معلوم است که این همکاری مانع‌هایی دارد؛ مثلاً تصور اینکه علی‌ لاریجانی با چهره‌هایی از جبهه پایداری در یک لیست و ائتلاف باشند واقعاً سخت است. به هر حال پایداری‌ها خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند و کمر همت بسته‌اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار خدا را خوش نمی‌آید و همچنین باعث ترویج بی‌اخلاقی در جامعه می‌شود.

حقیقت‌پور توضیح داد: همه یادشان است که اعضای جبهه‌ پایداری در دولت گذشته از چه نوع تفکری حمایت‌های آنچنانی‌ به عمل آوردند. نباید با نادیده گرفتن مصالح نظام، تخریب و تخطئه یکدیگر را در اولویت کارهایمان قرار دهیم.

این چهره درباره اظهارنظر حسین مرعشی مبنی بر اینکه «با لاریجانی ائتلاف نمی‌کنیم» گفت: ببینید، آقای لاریجانی یکی از شخصیت‌هایی است که برای نظام اهمیت دارد و به‌ همین دلیل ایشان در قالب گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید دیده شوند تا بتوانیم از تاثیرگذاریشان بهره ببریم. به همین دلیل خود ایشان هم باید رفتاری فراجناحی داشته باشد.

منصور حقیقت‌پور در پایان گفت: انتخابات یکی از اتفاق‌های مهم نظام و کشور است و به همین دلیل همه سلیقه‌ها باید به دور از جار و جنجال به فکر اعتلای کشور و نظام باشند،‌ بلکه از این طریق مردم هم به آرامش برسند.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =