۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۲:۵۶

جمهوری اسلامی نوشت:

از پاکدشت ورامین خبر می‌رسد طی هفته‌های اخیر چند مورد سرقت پیاپی صورت گرفته که در جریان آنها ده‌ها رأس گوسفند و گاو از دامداری‌ها توسط دزدان ربوده شده و تاکنون هیچ برخوردی با سارقان نگردیده است.

سیزده نفر از دامداران منطقه پاکدشت با ارسال نامه‌ای به روزنامه جمهوری اسلامی خواستار پی گیری این موضوع و برخورد با سارقان شده‌اند.

سارقان که به سلاح گرم و سرد مجهز هستند شبانه به دامداری‌ها مراجعه و با بستن دست و پا و دهان کارگران اقدام به سرقت احشام می‌کنند. دامداران مال باخته در نامه خود نوشته‌اند با توجه به اینکه رئیس قوه قضائیه بارها گفته سارق مسلح چه از نوع گرم و سرد حکمش اعدام است و فرمانده نیروی انتظامی نیز قول رسیدگی داده است، بی صبرانه در انتظار برخورد با سارقان و تأمین امنیت مالی و جانی هستیم تا مجبور به ترک شغل نشویم.

/28119

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام AU ۰۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    بایدبه محض گرفتن دزدها در ملع عام سریع اعدامشان کنند تا درس عبرتی بشه برای دیگران
  • بدون نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    منم با اعدام موافقم
  • بدون نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    با سلام,من ساكن پاكدشت هستم بايد خدمت شما عرض كنم كه قدمت اين شيوه سرقت به خصوص از دامداران در اين شهرستان به بيش از 2 سال مي رسه ,تازه الان اين موضوع رسانه اي شده !!! اونقدر اين شهرستان محرومه كه از يك اتفاق سالها بايد بگذرد تا كسي به داد مردم آنجا برسه !!! در ضمن خدمت اين دوستمان بايد بگم كه در كشور ما تا حالا هيچ دزدي اعدام نشده كه اين دزدان دومي باشند , حكم اعدام خيلي سريع واسه كارهاي ديگه صادر ميشه !!!!