۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان در تهران بایستی شاخص هایی را مد نظر گرفت. دندانپزشکی دکتر سعید کریمی یکی از بهترین مراکز کاشت ایمپلنت دندان در شهر تهران محسوب می شود. در این مرکز درمانی روش های پیشرفته کاشت دندان برای بیماران استفاده می شود.

استفاده از فناوری های روز در زمینه کاشت دندان نظیر لیزر دندان و همچنین ساخت سه بعدی انواع ریستوریشن های دندانی نظیر روکش دندان که برای ایمپلنت دندان کاشته شده ضروری است، با استفاده از فناوری کد کم در این مرکز درمانی عرضه می شود. روش های پیشرفته ایمپلنت بدون جراحی و درد در این مرکز درمانی ارایه می شود. همچنین دکتر سعید کریمی در زمینه خدمات دندانپزشکی زیبایی، انواع خدمات را اریه می دهند. اگر به دنبال بهترین دندانپزشک زیبایی تهران هستید و یا آن که کاشت دندان را بصورت تخصصی می خواهید می توانید مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان

کاشت دندان نزد متخصص ایمپلنت دندان ماهر

جهت انتخاب یک واحد معتبر در زمینه کاشت دندان بایستی به برخی از موارد، بیماران توجه داشته باشند. از موارد مهم در این زمینه توجه به سطح تخصص دندانپزشکان می باشند. بایستی دندانپزشک متخصص ایمپلنت از مراجع معتبر کسب علم کرده باشد.

دکتر سعید کریمی متخصص کاشت ایمپلنت دندان و دندانپزشک زیبایی از دانشگاه UCLA آمریکا بوده که در زمینه درمان های دندانپزشکی بخصوص کاشت دندان با گردآوری آخرین فناوری های روز در این زمینه اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می نماید.

کاشت دندان به روش های بدون جراحی و درد

روش های کاشت ایمپلنت دندان به مرور زمان دچار تغییرات بسیاری شده است. نتیجه پیشرفت های انجام شده، فراهم شدن کاشت ایمپلنت بدون درد و استرس برای بیماران شده است. در روش های معمول کاشت دندان، ابتدا بایستی با برش لثه و جایگذاری فیکسچر ایمپلنت درون آن اقدام به کاشت دندان نمود. سپس برای پایه ساخته شده بایستی روکش در فرایند مجزا ساخته شود و عملیات نصب روکش بر روی پایه ایمپلنت انجام شود.

اما در روش کاشت ایمپلنت بدون جراحی یا همان ایمپلنت پانچی که روشی نوین برای کاشت دندان محسوب می شود، بدون برش لثه و صرفا با پانچ کردن عملیات کاشت انجام می شود. بدین صورت میزان صدمه وارد شده به لثه به حداقل میزان خود می رسد و بدین ترتیب میزان خونریزی و درد های احتمالی به حداقل ممکن می رسد. همچنین سرعت عمل کاشت ایمپلنت به شکل محسوسی افزایش پیدا کرده است. بطوریکه در مدت زمان حدودا 15 دقیقه می توان فرایند کاشت ایمپلنت دندان را انجام داد.

در این روش درمانی بایستی توجه نمایید که تنها کسانی که از استخوان فک کافی برخوردار هستند، می تواند از این روش استفاده نمایند. ولی در بیمارانی که مشکل استخوانی دارند، نظیر کسانی که دچار پوکی استخوان هستند، بایستی درمان های معمول و تکمیلی نظیر پیوند استخوان را برای بیمار در نظر گرفت.

بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان بایستی از فناوری های روز در این زمینه بهره برد؟

بکارگیری فناوری های روز در زمینه کاشت دندان باعث می شود که درمان دقیق تر و با سهولت بیشتر انجام شود. این درحالی است که برخی از دندانپزشکان زحمت بکارگیری از این فناوری های را در خدمات دندانپزشکی خود نمی کنند. بایستی دندانپزشکان و متخصصین کاشت ایمپلنت دندان توجه داشته باشند که بکارگیری فناوری های نوین در زمینه کاشت دندان هم باعث سهولت روند درمان برای دندانپزشک شده و هم رضایت بیشتر بیماران و موفقیت در درمان های مختلف دندانپزشکی را در پی دارد.

فناوری کد کم CAD/CAM در زمینه کاشت ایمپلنت دندان

از فناوری های مدرن در زمینه کاشت دندان استفاده از کد کم CAD/CAM  به معنای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر می باشد. استفاده از این فناوری و به دست آوردن تصاویر سه بعدی داخل دهانی می تواند به دندانپزشک کمک فراوانی نماید. همچنین ساخت روکش های دندانی به کمک این فناوری بی نظیر بوده و می توان بهترین و زیباترین روکش های دندانی را با این فناوری ساخت.

دکتر سعید کریمی در زمینه فناوری کد کم، با فراهم آوردن تجهیزات مدرن در این حوزه، به خوبی در زمینه کاشت دندان و ساخت روکش های دندانی نظیر روکش های زیرکونیا بهره می برند.

لیزر دندان یاری دهنده دندانپزشکی

بکارگیری لیزر دندان در زمینه های مختلف دندانپزشکی کمک فراوانی به دندانپزشکان و بیماران کرده است. در روش های مختلف درمانی دندانپزشکی می توان از لیزر بهره برد. خدماتی نظیر سفید کردن دندان ها و یا انواع جراحی های داخل دهانی بخصوص جراحی های کاشت ایمپلنت دندان و ... می توان از لیزر بهره برد. مزیت بکارگیری لیزر، خونریزی و درد کم تر و افزایش سرعت بهبودی بیماران می باشد. این امر رضایت بیشتر بیمار را به همراه دارد.

دکتر سعید کریمی نیز همگام با دندانپزشکی نوین اقدام به بکارگیری لیزر در انواع روش های درمانی دندانپزشکی بخصوص در زمینه کاشت ایمپلنت دندان می نماید.

دندانپزشکی دیجیتال در خدمت کاشت ایمپلنت دندان

استفاده از فناوری های دندانپزشکی دیجیتال در درمان های مختلف دندانپزشکی بخصوص کاشت دندان کمک شایانی کرده است. بدست آوردن و تعیین محل دقیق کاشت دندان با استفاده از تصویر برداری های دیجیتال به کاشت دقیق دندان کمک فراوانی کرده است. در روند درمانی و کاشت دندان نرم افزارهای خاصی وجود دارد که به دندانپزشک کمک فراوانی می نماید.

دکتر سعید کریمی از تجهیزات و فناوری های دندانپزشکی دیجیتال در درمان های مختلف دندانپزشکی کمک می گیرند.

مواد و تجهیزات با کیفیت در مرکز کاشت ایمپلنت دندان

یکی از مواردی که بایستی مراکز معتبر در زمینه ایمپلنت دندان به آن توجه نمایند، ارایه مواد و تجهیزات با کیفیت بخصوص در زمینه ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت های موجود در بازار دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند، که با انتخاب بهترین و با کیفیت ترین برندها می توان عمر ماندگاری و درمان موفق تر را برای کاشت دندان فراهم نمود. ایمپلنت های خارجی دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند که بیماران بایستی از متخصصین کاشت ایمپلنت بخواهند از برندهای با کیفیت برای آن ها استفاده نمایند. برندهای بی کیفیت ارزان تر بوده ولی ماندگاری و عمر بالایی ندارند. برندهای آلمانی و یا آمریکایی و سوئیسی و ... از برندها و مارک های مطرح در زمینه کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شود.

حفظ حقوق بیماران در مرکز کاشت ایمپلنت دندان

توجه به حقوق بیماران و درمان در محیطی بهداشتی و آرامش بخش و ارایه خدمات توسط پرسنل مناسب و مجرب از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین مرکز کاشت دندان بایستی به آن توجه نمود. رعایت زمان بندی برای درمان های مختلف دندانپزشکی از دیگر اصولی است که یک مرکز معتبر بایستی ارایه دهد. داشتن فضای دلنشین برای بیماران توسط مرکزی معتبر در ایجاد حفظ آرامش و رضایت خاطر بیماران بسیار موثر است. مرکز معتبر بایستی وقت شناس باشد و برای زمان بیمار ارزش قایل شود. رعایت بهداشت در واحد دندانپزشکی از بارزترین مواردی است که یک واحد معتبر بایستی رعایت نماید. استفاده از تجهیزات استریل بسیار مهم است. عدم رعایت بهداشت در واحد دندانپزشکی می تواند باعث انتقال بیماری های عفونی شود.

در مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی فضای منحصر به فرد برای کاشت دندان و انواع درمان های مختلف دندانپزشکی فراهم شده است. پرسنل مجرب در این واحد دندانپزشکی به خوبی خدمات را در اختیار بیماران قرار داده و رضایت بیماران را جلب می نمایند.

شما با کاشت دندان در محیطی مناسب و نزد متخصصی مناسب می توانید دندان هایی نظیر دندان طبیعی را بدست آورید. ایجاد دندان های ردیف و کامل برای افراد در کنار رفع مشکلات بی دندانی مزیت استفاده از ایمپلنت های دندانی است. اگر به دنبال لبخند زیبا و زیبایی دندان ها هستید بایستی توجه نمایید که با کاشت ایمپلنت دندان و بکارگیری روکش های زیبایی سرامیکی یا زیرکونیا، زیبایی منحصر به فرد برای شما فراهم می شود.

دکتر سعید کریمی یکی از بهترین دندانپزشکان ایمپلنت در تهران

http://drskarimi.com/assets/base/img/slideShow/2.jpg

اگر به دنبال یک متخصص مجرب در زمینه کاشت دندان هستید و اگر به دنبال بکارگیری فناوری های روز در زمینه کاشت دندان هستید، می توانید دندانپزشکی دکتر سعید کریمی را انتخاب کنید. این مرکز دندانپزشکی یکی از معتبرترین مراکز در تهران در زمینه کاشت ایمپلنت دندان محسوب می شود که برای کاشت دندان طبق برنامه و اصول دندانپزشکی برنامه دارد. موفقیت کاشت ایمپلنت دندان را در مرکز دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران - بلوار افریقا (جردن) - بالاتر از پمب بنزین - کوچه تندیس - پلاک ۴ - واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های021-88888590 و 88884546  تماس حاصل نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299238