۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

روزانه از نزدیک با مخاطبانش صحبت می کند

برندی که صمیمانه و از نزدیک با مخاطبانش صحبت می کند
روزانه از نزدیک با مخاطبانش صحبت می کند

این روزها هنگام خرید کالاها و محصولات و به خصوص مواد غذایی با تنوع گسترده‌ای مواجه هستیم. موضوعی که گاهی به دلیل کمبود یا فقدان اطلاعات کافی و قابل اعتماد، انتخاب را برایمان مشکل می‌کند.

محصولات لبنی یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی است که به صورت روزانه بر سر سفره‌هایمان حضور دارد. همه‌ی ما به خصوص پدران و مادرانی که همیشه مراقب سلامت غذای فرزندانشان هستند، به کیفیت غذای مصرفی اهمیت زیادی می‌دهند؛ کیفیتی که ناشی از مرغوب بودن مواد اولیه، قابل اعتماد بودن منابع تامین آن‌ها و استفاده از فرآیندهای صحیح و استاندارد می باشد. اما آیا این گونه ردیابی و دانش در مورد محصولاتی که هر روز از قفسه فروشگاه‌ها خریداری می‌کنیم در اختیار ما قرار دارد؟ پاسخ سوال‌ها و دغدغه‌هایمان را کجا باید پیدا کنیم؟

گروه فرآورده‌های لبنی «بل روزانه»، که عضو گروه بل با رسالت تامین «غذای سالم‌ و مسئولانه» می‌باشد، در قالب آخرین کمپین خود، مخاطبان و مصرف‌کنندگان را دعوت کرده تا از نزدیک داستان این برند و کلیه فرآیندها، از تامین تا تولید محصولات نهایی روزانه، را دنبال کنند.

کمپین «از نزدیک» با هدف آشنا کردن مصرف‌کنندگان محصولات روزانه با فرایندهای گاوداری، تامین شیر، تولید، بسته‌بندی، کنترل کیفیت و مسئولیت اجتماعی، در فضای مجازی به اجرا درآمده است. کمپینی که تلاش کرده تا با بیان ساده و صریح در مورد دغدغه‌ها و سوالات مصرف کنندگان صحبت کند و همچنین امکان مکالمه‌ی دو طرفه جهت پاسخگویی مستقیم به این سوالات را فراهم کند. اقدامی تازه و هدفمند با حضور متخصصان شرکت روزانه در ویدیوهای لایو اینستاگرام و پاسخگویی بی واسطه و صمیمانه به سوالات مطرح شده.

روزانه که حساسیت‌ها و دغدغه‌های این روزهای خانواده‌ها در مورد سلامت محصولات لبنی را بیش از هر زمان دیگری درک کرده، در کمپین «از نزدیک» با تاکید بر مراقبت، دقت و علاقه کارکنانش در تک تک مراحل تولید، داستان تولید محصولاتش را روایت کرده است. روایتی که نشان می‌دهد چه روش‌ها، تکنولوژی‌ها و استانداردهایی در پس مراحل تولید از لحظه‌ی دوشیده شدن شیر گاوها در دامداری‌های منتخب، تامین مواد اولیه با کیفیت، فرآیندهای تایید کیفیت و نهایتا تولید و بسته بندی به کار می‌رود.

در کمپین «از نزدیک» ویدئوهای کوتاهی از فرایندهای مختلف می‌بینیم که در آن‌ها از متخصصان روزانه به عنوان راویان اصلی استفاده شده است، راویانی که هر یک به زبان خود در مورد تخصص و فرایند تحت مدیریتشان صحبت می‌کنند.

در کمپین «از نزدیک» همه دعوتند تا با ارزش‌های برند روزانه بیشتر آشنا شوند و از نزدیک بببینند شیر و پنیر محبوب آن‌ها با چه کیفیت و ساز و کاری تولید و بسته‌بندی می‌شود و از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی روزانه پاسخ سوالاتشان را مستقیما دریافت کنند. برندی که با مراقبت و لبخند محصولاتش را تولید می‌کند؛ حالا با لبخند پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مخاطبانش است!

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299289