بهسازی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی،شن ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستانهای اردبیل،گرمی،بیله سوار،مشکین شهر،خلخال و کوثر بطول ۷۰ کیلومتر درحال اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات ترانشه برداری و خاکبرداری راه روستای محروم کمر افزود:این ۱۰ پروزه روستایی با تلاش جهادی و انقلابی راهداران بصورت امانی انجام می شود.

وی تصریح کرد:خدمت رسانی به روستاها در قالب طرح ابرار مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق این مهم باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی است.

رحمتی با بیان اینکه پروژه بهسازی و ترانشه برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم با تلاش راهداران دیار سبلان با قوت درحال اجراست افزود:۷کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چندین سال قبل اجرا شده بود و ۷ کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روزهای آینده شن ریزی مسیر شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حجم خاکبرداری این پروژه را ۱۷۵ هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر که با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه ۷۵۰ متر است گفت:اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =