۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
عجیب اما واقعی؛ تراکتور محروم نیست!

تسنیم نوشت: رئیس کمیته انضباطی در حالی از عدم محرومیت هواداران تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر صحبت کرده که در حکم کمیته انضباطی، به صراحت اعلام شده هواداران تیم تبریزی از حضور در ورزشگاه محروم هستند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز 23 شهریورماه در حکمی که روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت (لینک خبر فدراسیون فوتبال)،‌ اعلام کرد که باشگاه تراکتور به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و محرومیت تعلیقی هواداران این تیم نیز که مربوط به فصل گذشته است، به حالت اجرا در خواهد آمد. همچنین در حکم کمیته انضباطی تأکید شده این رای در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر اما درباره محرومیت تماشاگران قطعی است.

با این حال اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته (دوشنبه) در واکنش به این سوال که آیا باشگاه تراکتور یک جلسه محروم از حضور هوادارانش محروم شده است یا خیر، گفت: خیر،‌ تراکتور تبریز محروم نشده، فقط به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است که به آن رأی هم اعتراض کرد. اگر این 30 میلیون تومان قطعی شود، محرومیت سال گذشته هم احیا خواهد شد. ما امسال تراکتور را محروم نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس تیم تراکتور یک جلسه محروم نیست؟ گفت: خیر، محروم نیست، فقط 30 میلیون تومان جریمه نقدی است که به آن هم اعتراض کردند. مثلاً اگر فردا کمیته استیناف رأی به برائت باشگاه تراکتور از آن 30 میلیون تومان بدهد، محرومیت یک جلسه‌ای هم اجرا نخواهد شد.

حسن‌زاده در حالی شب گذشته این صحبت‌ها را مطرح کرد که متن حکم کمیته انضباطی خلاف صحبت‌های او را نشان می‌دهد و باید دید در نهایت باشگاه تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر در دیدار مقابل گل‌گهر از حضور تماشاگرانش محروم است، یا خیر.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    25 11
    عجیب اما شرم آور. انگار کمیته انضباطی شامل تراکتور نمیشه
  • رضا AU ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    30 9
    وقتی مالک تراکتور هزینه فدراسیون رو بده باید هم کمیته انضباطی در خدمت تراکتور باشه
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    15 54
    خبرآنلاین لنگی داری میسوزی؟:))