۳ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
اشتباه بزرگ خوانندگان؛ بازیگر شدن

بخش عمده‌ای از کاربران خبرآنلاین معتقدند حضور خوانندگان در حوزه بازیگری نه تنها عامل موفقیت این هنرمندان نمی‌شود بلکه به حوزه سینما و بازیگری هم کمکی نخواهد کرد و به نوعی این جا به جایی بزرگ‌ترین اشتباه‌شان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها بار دیگر موج حضور خوانندگان به عرصه بازیگری به راه افتاده است و در تازه‌ترین نمونه هم فرزاد فرزین در سریال نمایش خانگی «مانکن» به ایفای نقش پرداخته است و کاوه آفاق هم قرار است مقابل دوربین داریوش مهرجویی در فیلم «لامینور» برود. این اتفاق بارها و بارها با واکنش های متعددی از سوی اهالی موسیقی و سینما رو به رو شده است.

خبرآنلاین هم در نظرخواهی از کاربرانش خواست تا ارزیابی خود را از حضور خوانندگان در حوزه بازیگری بیان کنند.

بر همین اساس بخش عمده‌ای از کاربران مخالف این اتفاق بودند، چرا که به نظرشان از شاخه‌ای به شاخه دیگر پریدن نتیجه مثبتی در جهت موفقیت خوانندگان ندارد و باعث ضعف هنر و فرهنگ ایرانی هم می‌شود. به عنوان مثال احسان در این باره نوشت: «هر کسی را بهر کاری ساختن. هر شاخه‌ای از هنر که وارد بشی بی‌انتهاست. اشخاصی که که در هنر شاخه به شاخه می‌پرند مطمئن باشید که هنرمند واقعی نیستند و اهداف دیگری دارند.»

آرش هم نظری مانند احسان داشت که اینطور بیان کرد: «نمیدونم، اگه صدای خوبی هم داشته باشند انگار اصلا به آدم حال نمیده و نمیچسبه، به خاطر بازیگر بودنشون عادت کردن هر نقشی و امتحان کنند ببینند چجوریه، اینم یه جوری. در جمع کلا نچسبه و به قول معروف، تفلون.»

برخی نیز این امر را ناشی از تقاضای مخاطبان دانستند، مانند مخاطبی که نوشت: «برگشتیم به سینمای قبل از انقلاب علتشم اینه عرضه و تقاضا اینو میخواد، مخاطبان سینمای ما غالبا با فیلم هندی بزرگ شدن و خواندده ها هم پول و شهرتو دوست دارن.»

همچنین بخشی از کاربران کسب سود بیشتر و درآمدزایی را عامل حضور خوانندگان در حوزه بازیگری دانستند، در واقع معتقد بودند برخی از خوانندگان برای سود تغییر حوزه می‌دهند و سینماگران هم به منظور جذب مخاطب برای سود بیشتر به سراغ این هنرمندان برای بازیگری می‌روند، به عنوان مثال یکی از کاربران نوشت: «کاوه آفاق دید تو خوانندگی به جایی نمیرسه گفت بذار شاید تو بازیگری به یه جا برسم.»

نینا هم اینطور نظر داد: «واقعیت ماجرا این است که هر کجا پول باشد همه هستند مخصوصا سلبریتی ها یک مدت خوانندگی یه مدت بازیگری چه بسا چند روز دیگر خبری بیاید که اولین کتاب آقای ایکس هم منتشر شده. هر جا سخن از پول است نام سلبریتی ها می درخشد.» یا کاربری که نوشت: «چرا این خواننده‌ها متوجه نمیشن، گول تعریف و تمجید سینماگران رو نخورید، اینا فقط دنبال نام شما برای جذب مخاطبان هستند و بس.»

البته چند تن از کاربران هم نظر دیگری داشتند و معتقد بودند که اگر خوانندگان بتوانند کیفیت قابل توجهی را در بازیگری دنبال کنند، مشکلی ندارد. مانند کاربری که نوشت: «از آنجا که در عصر حاضر ورود افراد به عرصه‌ها با ممانعت مواجه نیست پس هر کسی که استعداد دارد می تواند به دیگر حوزه‌های نزدیک مثل انواع و اقسام هنرها وارد شود برای همین ورود خوانندگان به عرصه بازیگری خیلی هم خوب است.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    11 1
    کاری به ایران ندارم ولی در امریکا تا دلتون بخواد نمونه موفق خواننده بازیگر و برعکس هست.اگر کسی نمیتونه دلیل غلط بودن نیست