همتی: برنامه‌های جدید بانکداری الکترونیک، نیازمند نیروهای تازه‌نفس است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: اجرای برنامه‌های وسیع در نظر گرفته شده برای حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک به نیرو و فکر تازه‌نفس نیاز دارد.

ساعاتی پیش خبری روی خروجی بانک مرکزی منتشر شد مبنی بر اینکه معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی تغییر کرد.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک‌مرکزی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تغییر معاون فناوری‌های نوین این بانک گفت: همان‌گونه که در متن حکم آقای محرمیان تاکید کردم،  برنامه‌های وسیعی برای حوزه آی‌تی و فناوری اطلاعات شبکه بانکی کشور در نظر دارم و در مجموع به این تصمیم رسیده بودم که نفرات تازه‌نفس، با انگیزه‌ و با فکر نو برای پیاده کردن این برنامه‌ها مناسب‌تر هستند.

عبدالناصر همتی افزود: پیش از این هم بارها و به مناسبت‌های مختلف بر ضرورت راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی جدید در حوزه بانک‌داری و پرداخت تاکید کرده بودم و امیدوارم بزودی شاهد عملیاتی شدن آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به خدمات معاون سابق فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: آقای حکیمی طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای داشت و از این پس هم به عنوان مشاور کنار ما خواهند بود.

رئیس کل بانک‌مرکزی همچنین برخی تحلیل‌های منتشر شده درباره این تغییر گفت: این تصمیم، یک تصمیم مدیریتی و پس از بررسی‌های کامل گرفته شده و انتظار از تمام دلسوزان کشور این است که فضا را برای پیشرفت و خدمت‌رسانی بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است ناصر حکیمی از ابتدای دهه ۸۰ در بانک مرکزی مشغول به کار شده و از سال ۹۶ به عنوان معاون فناوری‌های نوین این بانک مشغول به خدمت بود.

۱۷۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =