مهر نوشت:

با صدور دو بخشنامه‌ جدید از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، دستگاههای اجرایی مکلف شدند حقوق و مزایای منتقلین از تهران به استان البرز و همچنین کارکنان وزارت دفاع را تا پایان سال جاری پرداخت کنند.

 لطف الله فروزنده دهکردی در بخشنامه ای تمام دستگاههای اجرایی مستقر در تهران را مکلف کرد حقوق و مزایای کارکنان منتقل شده به استان البرز را تا پایان سال جاری پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش از آنجا که دستگاههای اجرایی و ادارات کل استان البرز در حال شکل گیری بوده و عمدتاً فاقد سیستمهای اداری مورد نیاز هستند این بخشنامه صادر شده است.

همچنین بخشنامه دیگری از سوی عبدالعلی تاجی معاون حقوقی امور مجلس و استانهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد کارکنان وزارت دفاع، پشتیبانی و نیرو های مسلح که به سایر دستگاههای اجرایی منتقل می شوند صادر شده است.

براساس این بخشنامه با توجه به اینکه مشاغل سازمانی این کارکنان و اخذ ردیفهای استخدامی آنان با سازوکار خاص نیرو‌های مسلح اجرایی می شود و با امعان نظر به وضعیت خاص صندوق بازنشستگی کارکنان نیروهای مسلح، امکان انتقال پست سازمانی و ردیف استخدامی آنان میسر نیست، از این رو دستگاههای اجرایی مکلفند ازمحل پست‌های بلاتصدی نسبت به پذیرش این کارکنان اقدام کنند.

بر این اساس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مکلف شده است تا پایان سال جاری حقوق و مزایای منتقلین را پرداخت کند.

 44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
    0 0
    اشتباه نكنيد
  • اصغر IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام مسله انتقال بخش خصوصی وشرکتهای تحت پوشش سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران بدلیل عدم استفاده از تمام توانایی ها وظرفیت های این سازمان در شرکت ایران خودرو معطل مانده چرا رسیدگی نمی شود؟؟
  • بدون نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
    0 0
    این انتقالیهاثمری برای ما نداشت از مشهد به یزد آمده ام و از هیچیک از مزایای کلانشهرها برخوردار نشده حتی حقوق من نیز کمتر شد و بعد از دوسال مسکن و شهرسازی یزد به من ثبت نام در مسکن مهر را پیشنهاد داده و تا بحال چندین نامه برای دستگاههای اجرایی نوشتم که هیچ جوابی دریافت نکرده ام
  • حمیدرضانوری IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
    0 0
    من 3سال است ازتهران به همدان آمدم (طبق اولین مصوبه هیئت محترم وزیران درشهریور1386)اماتااین لحظه ازوعده ووعیدهای داده شده (زمین -وام با سودکم -اضافه حقوق و...)هیچ خبری نیست .به هرکجا که فکرکنیدنامه نوشتم فایده ای نداشته حالاهم که میگم برگردم تهران جواب میدهند نمیشود (ازطلاگشتن پشیمان گشته ایم مرحمت کرده مارامس کنید)