پاسخ صریح فرمانده بلندپایه سپاه به اتهام نقش داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار فدوی گفت: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که با جبهه حق در حال مبارزه هستند و با وجود ۴۰ سال دشمنی این جبهه حق است که با اقتدار ایستاده است.

سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره سردار شهید اکبر آقابابایی هرندی در شهر هرندگفت: این ایام، ایام سوز و اندوه اهل بیت (ع) است و همه دل‌های مشتاق اهل بیت (ع) در این ایام سوگوار هستند.

او تصریح کرد: روز عاشورا مصیبت‌های بسیار زیادی بر خاندان رسول الله (ص) وارد شد و امیدواریم با ظهور حجت خدا همه دلدادگان حضور او دلشاد شوند و وعده‌ای که حضرت امام (ره) دادند مبنی بر اینکه ان‌شاالله این انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم محقق شود و شیرینی وعده خداوند را همه مردم بچشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بیش از ۴۰ سال از این که دلدادگان این راه در انقلاب اسلامی و در جمهوری اسلامی ایران عزت و افتخار و استقلال را برای خود به ارمغان آورده‌اند می‌گذرد. بیش از ۴۰ سال است انقلاب حق اسلامی توسط حضرت امام صورت گرفته است و امت نیز به دنبال امام خود به راه افتاده‌اند و رهنمودهای او را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

او با بیان اینکه در طول این سال‌ها همه دشمنان انقلاب به صورت متحد به مقابله با جبهه حق برخاسته‌اند و هیچ موازنه میان جبهه حق و باطل وجود ندارد، تصریح کرد: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که با جبهه حق در حال مبارزه هستند و علی‌رغم ۴۰ سال دشمنی و شرارت، این جبهه هست که با اقتدار و با صلابت و با شجاعت و سرافراز ایستاده است و هر روز جبهه باطل آثاری از فلاکت و از بین رفتگی از خود نشان می‌دهد.

دریادار فدوی گفت: ما در کجا ایستاده‌ایم و دشمنان در کجا ایستاده‌اند؟ برخی کشورهایی مانند آمریکا که در قبل از انقلاب بزرگترین کشورها نیز تفکر این‌که با آن‌ها مخالفت کنند را نداشتند، اما اکنون کشورهای کوچک نیز در سازمان ملل رسما با آمریکایی‌ها به مخالفت برمی‌خیزند که این به برکت ندای حق امام در سال ۴۲ است و به لحاظ پیروی امت اسلام به ندای حق است و با جان خود به این ندا جواب دادند، وعده خدا تحقق پیدا کرد و هر روز عزت و افتخار برای جبهه حق بیشتر و جبهه باطل ذلیل‌تر شد.

او با بیان اینکه اگر درگیری‌ها و منازعاتی که بین ما و دشمن در سال گذشته را مرور کنیم به افتخارات و عزت این انقلاب پی می‌بریم، خاطرنشان کرد: دشمنان ما به شکست اعتراف می‌کنند، همین چند روزه انصار خداوند با نفس انقلاب اسلامی عظمت بزرگی را ایجاد کرده‌اند، مدتی است که ائتلاف بزرگی که در راس آن‌ها آمریکا قرار دارد با مردم مظلوم یمن در حال جنگ هستند که ننگ و نفرت جهانی را به همراه آورده‌اند و در مقابل رزمندگان یمنی عزت، افتخار و شرف را به دست آورده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان تصور می‌کردند که در عرض یک هفته بر یمن غلبه کنند، اما نزدیک به ۵۵ ماه است که مستاصل شده‌اند و به دنبال کشوری هستند که از این گرفتاری آن‌ها را نجات دهد. کشور یمن نزدیک به ۵ سال است که در محاصره کامل قرار دارد و این نشان می‌دهد که در وعده خداوند هیچ خللی وارد نمی‌شود، زمانی که خداوند به وعده خود در سخت‌ترین کارها عمل می‌کند در کارهای کوچک نیز قطعا عمل می‌کند، اما دارای شرطی است که اگر این شرط‌ها انجام شود وعده خداوند را خواهیم دید.

او افزود: خداوند بنده خود را بیش از هر چیزی دوست دارد و می‌خواهد او را در عالم بزرگ کند و کار سخت کاری است که انسان برای آن باید جان خود را فدا کند و شهدا در جای جای کشور کار سخت را انجام دادند و جان خود را در راه اسلام و خداوند فدا کردند، خداوند نیز بهترین نتیجه را حاصل کرده است.

سردار فدوی گفت: گرفتاری‌هایی که با آن مواجه هستیم به این دلیل است که در کارهای کوچک در پای کار نبوده‌ایم و شروط عدالت را رعایت نکرده‌ایم. باید خالصانه در پای همه کارها برویم تا گشایش در کارها ایجاد شود و ۴۰ سال استقامت با توسط همه مردم وعده خداوند عملی شده است.

او افزود: کارنامه‌های درخشانی در این انقلاب وجود دارد و عنایت خداوند ابعاد بسیار وسیع‌تری پیدا خواهد کرد و مشکلات موجود از ذهن مردم خارج می‌شود، زمانی که پای کار برویم آثاری از این مشکلات باقی نمی‌ماند. همه مستکبران در دنیا به گرفتاری دچار شده‌اند و از طرفی خجالت می‌کشند که این حقیقت را بازگو کنند که مردم یمن قبل از تجاوز به آن‌ها فقط سلاح سبک را می‌شناختند، اما اکنون مردم مظلوم یمن بسیار مقتدر هستند و هر روز موشک و پهپاد جدیدی را با وجود در محاصره قرار گرفتن در ۵ سال اخیر رونمایی می‌کنند، دشمن در این راه ایران را به تحویل سلاح به این کشور متهم می‌کند و این در حالی است که حتی دارو و مواد غذایی اولیه نیز نمی‌توان به این کشور رساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان خجالت می‌کشند که این حقیقت را بازگو کنند که مردم یمن با توانمندی خود به این پیشرفت دست پیدا کرده‌اند و دائم در حال اتهام زنی هستند. دشمنان در بین مردم کشور خود نیز آبرویشان رفته و در این ۴۰ سال ایستاده‌ایم و افتخارات بسیاری کسب کرده‌ایم و نشانه‌های بسیاری به دست ما رسیده است که حتی باید در راه حق پایداری کرد و حتی اگر جان بدهیم.

او ادامه داد: نه تنها شهیدان دفاع مقدس بلکه شهیدی که چند روز پیش جان خود را در راه اسلام فدا کرده است این راه نشان می‌دهد که راه حق پایدار بوده است و خواهد بود. تا زمانی که این راه ادامه دارد شاهد وعده‌های خداوند خواهیم بود و بهترین نتایج را خداوند برای ما رقم می‌زند. نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

۲۱۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =