طائب به آمریکایی‌ها: اگر عکس فرد ایستاده در حال سیگار کشیدن را دارید چرا پهپاد به ایران می‌فرستید؟

مهر نوشت: رئیس قرارگاه عمار گفت: به جای برجام باید برای ساقط کردن پهپاد آمریکایی جشن ملی می‌گرفتیم.

حجت‌الاسلام‌ مهدی طائب پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای حمله تروریستی اهواز در حسینیه ثارالله این شهر گفت: ۳۱ شهریور یک حادثه نیست چون حادثه به صورت اتفاقی رخ می‌دهد ولی برای ۳۱ شهریور برنامه‌ریزی‌شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت حادثه نیست چون شهید اول فکر و بعد از انتخاب می‌کند، افزود: تروریست‌ها برای حمله در رژه ۳۱ شهریور اهواز برنامه‌ریزی نوشتند و شهدا هم می‌دانستند که کجا می‌روند و هیچ چیز اتفاقی نبود. در حمله تروریستی ۳۱ شهریور شهدای ۸ و ۹ ساله نیز تقدیم شد، یعنی کودکان کم سن و سال نیز شهید محسوب می‌شوند چون روضه قاسم (ع) گوش داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ طائب همچنین با اشاره به اینکه ایران با ساقط کردن پهپاد آمریکایی چشم این کشور را زده است، یادآور شد: به جای اعلام جشن در زمینه برجام بهتر است که برای این پهپاد جشن ملی اعلام کرد؛ اگر آمریکا عکس فرد ایستاده در حال سیگار کشیدن را با وضوح دارد پس چرا این پهپاد به کشور ایران فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای تروریستی ۳۱ شهریور اهواز قدرت بسیاری به جمهوری اسلامی عطا و توطئه‌های بسیاری را خنثی کرده است، عنوان کرد: نقش‌آفرینی موساد، سیستم جاسوسی انگلیسی و سازمان‌های دیگر پشت این عملیات‌های تروریستی پیدا است. حرکتی که برای تحکم ظهور شده هرچه بیشتر موردحمله دشمنان قرار بگیرد، نتیجه عکس می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌ طائب با طرح این سؤال که افراد با حذف خط شهدا چگونه می‌توانند برای ظهور امام زمان خویش دعا کنند، گفت: برداشتن نام شهدا از تابلوی خیابان‌ها با چه اهدافی انجام می‌شود، افراد خطاکار در این زمینه راه خود را گم کرده و معلوم نیست در چه مسیری حرکت می‌کنند.  

حجت‌الاسلام‌ طائب با اشاره به اینکه برخی افراد شهرکی با ویلاهای ۴۰۰ میلیارد تومانی در تهران ساخته‌اند، گفت: این افراد از کوچک‌ترین خط‌ونشان دشمنان هراس دارند چون آمریکا باعث تغییر نگاه و فرهنگ آنها شده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301504

برچسب‌ها