مدیر کل آموزش وپرورش استان: برای اولین بار در استان چهارمحال وبختیاری  تمامی پروژه های نیمه تمام تا پایان سال به اتمام خواهند رسید

مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت : در سال تحصیلی جدید اعتبارات بسیار خوبی برای آموزش و پرورش استان جذب شده است که این اعتبارات باعث می‌شود بتوانیم امسال برای اولین بار کل پروژه های نیمه تمام که ۶۹ مورد است را تا آخر سال به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرحناز قائد امینی اظهار داشت : آمار پیش‌بینی شده دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید ۲۰۶۵۰۰ نفر است که تا کنون ۱۹۰۰۱۹ نفر در سامانه ثبت شده اند و از این تعداد ۱۸۴۳۳ نفر کلاس اولی هستند و ثبت نام بقیه ی دانش آموزان نیز ادامه دارد.

قائد امینی با اشاره به اینکه تعداد کل همکاران شاغل در آموزش و پرورش ۱۴۶۷۷نفر هستند که از این تعداد ۱۰۵۲۵ نفر معلم هستند افزود در سال جاری تا ابتدای مهرماه ۱۳۸۷ نفر از همکاران بازنشسته می شوند  اما ورودی های آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان، ماده ۲۸  و سرباز معلمان، ۲۸۱ نفر هستند که با پیگیری ها و جلسات متعددی که از اسفند ماه تا کنون گرفته شده است سعی کرده ایم کمبود معلم را  با طرح‌های معلم تمام وقت، اضافه کار و جذب معلمان حق التدریس و... جبران کنیم.

وی خاطر نشان کرد : در سال تحصیلی جدید اعتبارات بسیار خوبی برای آموزش و پرورش استان جذب شده است که این اعتبارات باعث می‌شود بتوانیم امسال برای اولین بار کل پروژه های نیمه تمام که ۶۹ مورد است را تا آخر سال به اتمام برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد : در مهرماه امسال ۳۰ فضای جدید شامل مدرسه، سالن ورزشی و خوابگاه به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه می‌شوند.

قائد امینی افزود :تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال جاری بخاری‌های نفت سوز به طور کل از مدارس استان جمع آوری شده و بخاری های گازی یا رادیاتور های روغنی جایگزین شوند.

وی افزود : بقیه فضاهای آموزشی نیز با اولویت مقاوم سازی سقف و سرویس بهداشتی مدارس مقاوم سازی شدند به طوریکه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نگرانی از بابت فضای آموزشی نداشته باشند.

 قائد امینی در پایان با اشاره به برگزاری دو مانور بازگشایی مدارس در استان ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه ی همکاران، مشکلات رفع شده و اول مهر پویا و بانشاطی را برای دانش آموزان داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =