انصاری: بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بعضی از بازیکنان تحت تاثیر هیجان مسابقه قرار می‌گیرند ولی باید خودشان را کنترل کنند تا تنش به سکوها منتقل نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش در داربی ۹۰ گفت: مهم ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم آن را بگیریم.  مبارک هواداران باشد.

او درباره حواشی بازی هم، گفت: این حواشی متاسفانه همیشه بوده است. بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و این تنش را خدایی نکرده به سکوها نرسانند. هیجان بازی بعضی از بازیکنان را تحت تاثیر می‌گذارد. امیدوارم این اتفاقات نیفتد. خدا را شکر ختم به خیر شد و اتفاق بدی نیفتاد.

انصاری درباره بازی کردن استقلال با سه مدافع هم صحبت کرد و گفت: وقتی ترکیب را دیدیم فکر نمی‌کردیم استقلال با این سیستم بازی کند. به هر حال این استراتژی سرمربی‌شان بود. به نظر او احترام می‌گذاریم و خدا را شکر که ۳ امتیاز نصیب ما شد.

او درباره رقابتش با محمد نادری در تریکب پرسپولیس، گفت: نادری هم پسر خوب و هم فوتبالیست خوبی است. حقیقتا مهم موفقیت تیم است. برای من فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. هم ایشان به من کمک می‌کند و هم من سعی می‌کنم به ایشان کمک کنم. این حرف‌ها تیم را به حاشیه می‌برد. نادری پتانسیل خیلی بالایی دارد و این را در روندش نشان داده است. امیدوارم همه بازیکنان کمک کنیم تا پرسپولیس این نتایج چند ساله‌اش را تکرار کند.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =