از سیر تا پیاز کمپین‌های انتخاباتی در یک کتاب

کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی» در ۷ فصل منتشر شد. این کتاب به تاریخ، ارکان، جمع‌آوری اطلاعات، طراحی استراتژی انتخاباتی و ... می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی» اثر آرش محبی، توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شد. این کتاب در هفت فصل منتشر شده و به مهمترین نکات و جزییات برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی پرداخته است. 

فصل اول این کتاب درباره تاریخ، آیین و ارکان نگارش کمپین انتخاباتی است و در فصل دوم به اتاق فکر کمپین و ستاد انتخاباتی اشاره شده است.

فصل سوم کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی»  به موضوع جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه ریزی ارتباطی تحت عنوان«تحلیل موقعیت» اشاره دارد.

فصل چهارم و پنجم کتاب بر پایه نحوه استفاده هدفمند از اطلاعات جمع آوری شده در بخش تحلیل موقعیت به موضوع طراحی استراتژی رقابتی و همچنین طراحی پیام به عنوان عناصر تاثیرگذار در ارتباطات سیاسی و انتخاباتی پرداخته‌اند و فصل ششم کتاب در ادامه همین مسیر، به برنامه‌ریزی رسانه‌ای و ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی اشاره دارد.

فصل هفتم کتاب «برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی» درباره نکات گزیده، مهم و کابردی مدیریت مالی در برنامه‌ریزی ارتباطی کمپین‌های انتخاباتی است.

پیش‌تر از آرش محبی، کتابی با عنوان «برندسازی رسانه، چیستی، چرایی و چگونگی» منتشر شده بود. محبی دانش آموخته رشته ارتباطات است و سابقه سال‌ها حضور و فعالیت در روزنامه‌ها خبرگزاری‌های کشور را در کارنامه خودش دارد.

۵۷۵۷

کد خبر 1302780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =