استاندار تهران: دانش‌آموزان جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام شوند

محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به نقش محوری دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب بر لزوم پیشگامی دانش‌آموزان جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ مهر که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد با اشاره به همزمانی شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین جشن آغاز سال تحصیلی در دهه پنجم انقلاب که با آغاز هفته دفاع مقدس همزمان شده را به فال نیک می‌گیریم که تلاقی مهر و ایثار و مقاومت راتداعی می‌کند.

 وی با اشاره به لزوم توجه به حوزه علم‌آموزی عنوان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری یکی از محورهای مهم در بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش است که خوشبختانه رستاخیر علمی در کشور آغاز شده و مراحل تکوین خود را می‌گذراند از اینرو باید زمینه و زیرساخت‌های لازم برای تحقق این محور مهم در گام دوم انقلاب فراهم شود.
 
استاندار تهران به اولویت حوزه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید برای آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و معلمان اهمیت، نقش و جایگاه ویژه‌ای قائل است در همین راستا نیز ارتقا مهارت‌های رفتاری، ذهنی و مهارت‌های ارتباطی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و  تقویت مهارت‌های زندگی در میان این دانش‌آموزان اولویت قرار گرفته است.

 محسنی بندپی همچنین تأکید کرد: در سطح استان تهران نیز علی‌رغم کمبود سرانه‌های آموزشی رفع مشکلات این حوزه در دستورکار جدی مسئولان قرار دارد و به طرق مختلف سعی در رفع کمبودهای این حوزه داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان و امیدان کشور هستند که با ارتقا کیفیت سطح آموزش و به موازات آن توجه به حوزه پرورشی به دنبال دستیابی به جایگاه حقیقی کشور در سطح بین‌الملل هستیم تا پیام‌آوران انقلاب بتوانند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

۲۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =