بی‌ ام‌ و ۶ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که بی‌ام‌و قصد دارد به‌زودی ۶ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کند. هدف از این تصمیم، کاهش هزینه‌های شرکت عنوان شده است.

زومیت نوشت: بی‌ام‌و قصد دارد بین ۵ تا ۶ هزار نفر از کارکنان خود شامل مدیران رده‌بالا را به‌منظور کاهش هزینه‌های شرکت در آلمان اخراج کند. براساس گزارشی که در یکی از روزنامه‌های آلمانی منتشر شده، مدیر بخش مالی بی‌ام‌و، نیکولاس پیتر تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ این تعداد را اعلام خواهد کرد. اخراج این تعداد از کارمند تا سال ۲۰۲۲ به‌طور کامل انجام خواهد شد.

بنابر برخی گزارش‌ها، یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی بی‌ام‌و نیز جزو افرادی است که در برنامه‌ی جدید از سمت خود برکنار خواهد شد. بی‌ام‌و در واکنش به این گزارش‌ها اعلام کرده که شرکت با این اقدامات قصد دارد تمرکز خود را روی آینده و افزایش بهره وری قرار دهد. بی‌ام‌و برای کاهش هزینه‌های خود تنها به کاهش تعداد کارکنان اکتفا نکرده است؛ اوایل سال جاری میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد، بی‌ام‌و برای کاهش هزینه‌ها اقدام به توقف تولید تعدادی از مدل‌های کم‌فروش خود خواهد کرد.

BMW Z4 / بی‌ام‌و Z4

در میان خودروهایی که تولید آن‌ها متوقف خواهد شد، نام محصولاتی همچون سری ۲ کانورتیبل، سری ۸، نسخه‌ی استاندارد سری ۷ و Z4 به چشم می‌خورد. بی‌ام‌و با به پایان رسیدن تولید نسل فعلی این خودروها، دیگر نسل جدید از آن‌ها را معرفی نخواهد کرد. احتمالا کراس‌اور کوپه‌ی X2 نیز بعدا به این فهرست اضافه خواهد شد. بی‌ام‌و قبلا هم سابقه‌ی توقف تولید محصولات کم‌فروشی مثل سری ۱ سه در، سری ۳ گرن توریزمو و سری ۲ گرن تورر را دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =