۱ نفر
۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
با تبلیغات در گوگل موفق شوید

قصد داریم برای آگاه سازی مخاطبین تاپ ادورت در زمینه خدمات این سایت و امکان تبلیغات در گوگل صحبت کنیم. 

تبلیغ در گوگل (Google Advertising) را امتحان کنید و از هزینه سئو سایت خود بکاهید. گوگل ادوردز با تبلیغات در گوگل راه صعود را برای شما فراهم می­کند. برای تبلیغات در گوگل کافی است وارد سایت تاپ ادورت شوید و سفارش ساخت اکانت گوگل ادوردز را به ما بدهید. با استفاده از مشاورین متخصص و فیلم­های آموزشی، روش مدیریت اکانت گوگل ادوردز را یاد بگیرید و یا آن را به ما بسپارید. در کمترین زمان و با کمترین تلاش در صفحه ی اول گوگل بدرخشید.

Google AdWords

هزینه ساخت اکانت گوگل ادوردز در تاپ ادورت

برای ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google Advertising) و ورود به دنیای تبلیغات در گوگل لازم نیست، هزینه ­ای به جز هزینه تبلیغات تان پرداخت کنید. در تاپ ادورت تنها هزینه ی تبلیغات در گوگل را می ­پردازید تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. برای برخورداری از تبلیغات گوگل، باید از ساخت اکانت گوگل ادوردز شروع کنید. میزان سرمایه گذاری در تاپ ادورت، از قیمت پایه سیصد هزار تومان شروع و در بیست و چهار نیم میلیون تمام می شود. البته اگر خودتان پی پال یا مستر کارت دارید می ­توانید از آن استفاده کنید و  شارژ اکانت گوگل ادوردز را انجام دهید.

Creating a Google AdWords Account

 اهمیت تبلیغات در گوگل

گوگل برترین و پر مخاطب­ ترین موتور جستجو (Search Engine) در شبکه ­های اینترنتی است و تبلیغ در آن می­ تواند ضریب نفوذ (Diffusion coefficient) تبلیغات شما را افزایش دهد و شما را به صفحه اول گوگل ببرد. پیش از سرمایه­گذاری روی تبلیغات در گوگل ادوردز با مشاوران تاپ ادورت صحبت کنید، تا به شما راهنمایی کاملی ارائه بدهند. اگر برای شما نتیجه­ بخشی تبلیغات در گوگل بسیار مهم است و آگاهی و اطلاعات کاملی از روند کارکرد آن ندارید به صورت آزمایشی و به مدت معین از گوگل ادوردز استفاده کنید. میزان سود خود را با تبلیغات گوگل و بدون آن مقایسه کنید، در صورتی که با افزایش فروش روبه رو شدید، مطمئنا نیاز به سرمایه­‌گذاری بیشتر و در نتیجه افزایش میزان شارژ اکانت گوگل ادوردز خواهید داشت، تا این سوددهی نیز چند برابر شود. اما اگر میزان سود با تبلیغات در گوگل مساوی یا کمتر شد، می­ توانید انصراف دهید و یا با افزایش هزینه یا تغییر کلمه کلیدی نتیجه تبلیغات را مقایسه کنید تا تصمیمی منطقی و اقتصادی بگیرید.

Importance of Google Advertising

مفهوم PPC در تبلیغات گوگل

Pay Per Click کلمه ­ای است که در دنیای تبلیغات گوگل با نام PPC شناخته شده است. مفهوم این عبارت ریشه در نحوه­ی عملکرد گوگل ادوردز دارد، پرداخت هزینه در ازای کلیک. در ابتدا شما در مزایده تبلیغاتِ گوگل میزان بودجه خود را برای سرمایه گذاری در تبلیغات گوگل به صورت روزانه یا ماهانه تعیین کرده و در رقابت با دیگران مبلغی را برای هر کلیک در نظر می­ گیرید که جایگاه شما را در صفحات گوگل تعیین می کند. مثلا به گوگل ادوردز به ازای هر دفعه که سایت شما انتخاب شود، پنج سنت پرداخت می­ کنید و موتور جستجوی گوگل هم شما را در صفحات اول گوگل قرار می ­دهد. با معرفی تاپ ادورت به همکارانتان از تخفیف ویژه­  ما در زمینه خدمات مدیریت و ساخت اکانت گوگل ادوردز برخوردار شوید.

PPC

تاثیر افزایش PPC بر سود دهی یا زیان بازاریابی

افزایش PPC باعث افزایش مصرف شارژ اکانت گوگل ادوردز شده و شما با سرمایه­‌ گذاری روی کلمات کلیدی مرتبط با حرفه خود ، در نهایت جایگاه خود را در تبلیغات گوگل بهبود داده و با دریافت بازخورد این تبلیغات شاهد بازگشت چندین برابر سرمایه­ گذاری خود در تبلیغات تان هستید،  زیاد و کم بودن سرمایه­‌ گذاری در تبلیغات گوگل بسیار موثر است. اگر شما دارای حرفه­ ای هستید که سرمایه­‌گذاری در آن بسیار سودآور است و در پی تجارت جهانی هستید هر چقدر میزان بیشتری برای هر PPC در نظر بگیرید بهتر است، البته به شرط آنکه کل سرمایه ­گذاری در تبلیغات گوگل بیشتر از یک چهارم کل سود شما نشود. اما اگر هدف کوچکتری در سر دارید و فقط به امید فروش داخلی بیشتر این کار را انجام می ­دهید یک قیمت متوسط یا پایین نیز می­تواند موثر باشد. همانطور که در سئو کردن سایت کلمات بسیار مهم است، انتخاب کلمات سئو شده در تبلیغات گوگل نیز مهم است. در حقیقت شما باید روی کلمه­ ای سرمایه‌­گذاری کنید که میزان جستجوی بالایی داشته باشد. با کمک مشاورین تاپ ادورت و انتخاب­های صحیح در تبلیغات گوگل در صفحات اول قرار خواهید گرفت.

PPC Impact on Profit and Loss

انواع تبلیغات PPC

همان­طور که توضیح دادیم سرمایه ­گذاری در تبلیغات گوگل بر روی کلمات کلیدی انجام می‌­شود. اما انواع دیگری نیز وجود دارد. برای مثال می‌­توان از تبلیغات بنر و محصولات نام برد. در این موارد شما بنر محبوب­‌ترین کالای خود یا ویژگی­های آن را وارد می‌­کنید تا در صورت سرچ آن مستقیما در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

نکات موفقیت در تبلیغات گوگل

برای آنکه به موفقیت در تبلیغات گوگل دست یابید سعی کنید، همزمان بر روی شرکت­ های مختلف ارائه دهنده گوگل ادوردز سرمایه‌­گذاری کنید. نتیجه کار آن­ها را مقایسه کنید، تا بهترین را انتخاب کنید. دو یا سه بنر برای تبلیغات بنری کافی است و بیشتر از این فقط موجب اتلاف هزینه شما می شود. تنها استفاده از تبلیغات گوگل مهم نیست و شما باید به سر عت لود شدن صفحات نیز دقت کنید تا خاطره­ی بد برای کاربرانتان به وجود نیاید. برای دریافت خدمات گوگل ادوردز از معتبر بودن سایت و مالکان آن اطمینان حاصل کرده، سپس سرمایه‌­گذاری کنید. در انتخاب کلمات دقت کرده و روی سئو آن­ها تمرکز کنید. در صورت موفقیت تبلیغات در گوگل آن را تکرار کنید تا نتایج بهتری بگیرید.

Success in Google Advertising

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =