قرار گرفتن نام دانشیار دانشگاه سمنان در جمع داوران برتر یک درصد مقالات علمی جهان در سال ۲۰۱۹

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از قرار گرفتن نام دانشیار دانشگاه سمنان در جمع داوران برترمقالات علمی جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان؛ دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: دکتر حسین نادر پور از اعضای هیأت علمی جوان دانشکده مهندسی عمران  دانشگاه سمنان است که موفّق به کسب عنوان یک درصد بهترین داوران مقالات علمی جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: دکتر نادر پور در داوری  بین رشته‌ای Cross-Field موفق به دریافت نشان ویژه، از سوی موسسه Clarivate Analytics (موسسه ISI ) شده است.

وی تصریح کرد : این نشان ها هرساله در ماه سپتامبر (همزمان با هفته داوری همتا) به برترین داوران علمی جهان اهدا می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت : جوایز امسال در سه دسته، داوران برتر ۱% هر حیطه علمی، داوران نمونه (۱۰ داور برتر) و برترین ادیتورها (۱۰ ادیتور برتر) ،  براساس تعداد داوری ها و فعالیت های انجام شده در یکسال اخیر برای مجلات اندکس در Web of Science Core Collection ارائه شده است.

گفتنی است همزمان با هفته داوری همتا ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، پابلونز اسامی ۱% درصد داوران برتر جهان را در ۲۲ فیلد تخصصی بر اساس ESI اعلام می نماید.

شایان ذکر است ؛ پیش از این از دکتر حسین نادرپور به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه نیز قدر دانی شده و از معدود اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان است که تمامی مراحل تحصیلی خود را از لیسانس تا مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه طی کرده است .

شرکت در دوره فرصت مطالعاتی کشور ژاپن و انتشار بیش از ۵۰ عنوان مقاله در نشریات معتبر ملی و بین المللی و انتشار چندین عنوان کتاب ، بخشی از سوابق درخشان پژوهشی وی محسوب می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =