خوردبین: «جونیور» در حد پرسپولیس نیست

مهر نوشت: سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «جونیور» مهاجم برزیلی پرسپولیس در حد این تیم نیست، گفت: علیپور در خط حمله تنها است و باید بازیکن دیگری جایگزین جونیور شود.

محمود خوردبین با اشاره به باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: به نظرم پرسپولیس در این دیدار بهتر از بازی با استقلال ظاهر شد ولی مهاجمانش نتوانستند از موقعیت هایی که به دست آمد، استفاده کنند.

سرپرست پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که دلیل طلسم گلزنی علی علیپور در خط حمله پرسپولیس را چه چیزی می داند؟ تصریح کرد: علیپور در خط حمله تنها است و هیچکس نیست که کنارش در سطح خوبی بازی کند. جونیور مهاجم برزیلی تا الان چیزی نشان نداده و در حد پرسپولیس نیست. باید یک بازیکن دیگر جایگزین جونیور شود.

خوردبین ادامه داد: البته شاید مخالفت باشگاه پرسپولیس با جدایی علی علیپور هم در مباحث روحی این بازیکن تاثیر گذار بوده است. این را باید از خود علیپور پرسید.

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: کالدرون هنوز جا نیفتاده است و مشکلاتی دارد. او نمی تواند سیستم مدنظرش را خوب در تیم پیاده کند و باید به این مربی فرصت بیشتری داده شود.

سرپرست پیشین پرسپولیس همچنین در خصوص اعتراض شدید علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به داور در بازی با سپاهان و دریافت دو گل در این مسابقه، گفت: اگر علیرضا حاشیه هایش را کمتر کند بهتر است. بهتر است او کاری به این کارها نداشته باشد و فقط تمرین کند چون با اعتراض به داور تمرکزش را از دست می دهد.

خوردبین افزود: با این حال بیرانوند روی گل اول سپاهان مقصر نبود و شوت استنلی کی روش یکباره بود. در کل علیرضا هنوز هم دروازه بان شماره یک ایران است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اختلافاتی که گفته می شود در هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، اظهار کرد: من با هیات مدیره در ارتباط نیستم و اصلا نمی دانم چه کسانی در هیات مدیره حضور دارند ولی هرکسی که هست باید دست انصاریفرد (مدیرعامل باشگاه) را باز بگذارد. از روز اولی هم که انصاریفرد آمد، پیشکسوتان حمایت کردند. امیدواریم که او بتواند به روند موفقیت پرسپولیس ادامه بدهد.

سرپرست پیشین پرسپولیس در پایان گفت: می خواهم از تماشاگران پرسپولیس تشکر کنم. دستشان درد نکند که باوجود باخت مقابل سپاهان، تیم را تشویق و حمایت کردند. این مسائل می تواند به پرسپولیس کمک کند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    0 0
    ایشون در حد بازی در کوچه ماست