نادری: پرسپولیس همه جام های این فصل را می‌خواهد

محمد نادری مدافع چپ پای پرسپولیس می‌گوید برای بازی در هیچ پستی نه نمی‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نادری مدافع چپ محبوب گابریل کالدرون در این فصل باید با ایده‌های تاکتیکی جدیدی از سوی کادرفنی نسبت به گذشته، کنار بیاید. این بازیکن که یک مدافع کلاسیک برای حضور در سمت چپ و قلب دفاع به حساب می آید، فصل را با اتفاقات خوبی شروع کرد؛ هم ملی پوش شد و هم به جمع بازیکنان مورد اعتماد کالدرون بدل شد. جالب اینکه نادری در دیدار مقابل سپاهان سومین نقش و پست خود را در زمین بازی به اجرا گذاشت و این بار هافبک چپ شده بود تا با استفاده از قدرت بدنی و تکنیک نابی که دارد هافبک‌ها و مدافعان سپاهان را سردرگم کند و به تیمش در جهت کسب برد کمک برساند. البته سپاهان بود که بازی را برد هرچند نادری اعتقاد دارد این شکست به زودی جبران خواهد شد:

*از بازی با سپاهان شروع کنیم. این دیدار به نظرت چطور بود؟

نام دو تیم مشخص می کند که چه دیدار سخت و نفس‌گیر را پشت سر گذاشتیم. ما با یک پیروزی ساده هم می توانستم صدرنشین جدول باشیم اما شرایط به گونه ای بود که در نهایت مغلوب حریف شدیم.

*البته این اتفاق در ورزشگاه آزادی رقم خورد.

بله، از این بابت بسیار متاسفم که نتوانستیم طرفداران مان را شاد کنیم. اما خوشحالیم که این بازی در اوایل فصل بود و در آینده فرصت های زیادی برای جبران وجود دارد.

*برخی می گویند پتانسیل پرسپولیس همینی بود که مقابل سپاهان دیدیم و شکست خورد. نظر خودت در این مورد چیست؟

نباید با یک یا دو شکست، ما را قضاوت کنند چون پرسپولیس در این فصل بازیکنان فوق العاده خوبی دارد و همچنین با دستورات کادر فنی مدعی کسب همه جام‌ها در تمامی تورنمنت ها هستیم. اتفاقا در لیگ برتر همچنان خودمان را مدعی اول قهرمانی می دانیم چون مدافع این عنوان هستیم. در جام حذفی هم برای کسب دوباره قهرمانی وارد میدان خواهیم شد. هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس انگیزه برای رسیدن به سکوی قهرمانی ندارد. البته سپاهان، شهرخودرو، استقلال و چند تیم دیگر نه تنها بسیار قدرتمند هستند بلکه سرمایه گذاری برای کسب قهرمانی دارند ولی ما قوی تر هستیم. از این رو باید تمرکزمان را برای رقم زدن اتفاقات مهم حفظ کنیم.

*پست بازی تو در پرسپولیس مدام عوض می شود. تو مدافع چپ هستی اما در پست های دیگر هم بازی می کنی. این موضوع برایت آسان است؟

من با این شرایط خیلی سریع کنار می آیم. با این که یک مدافع چپ هستم اما سابقه بازی در قلب دفاع را هم دارم. این موضوع شرایط فنی و تاکتیکی تیم همچنین دستورات کادر فنی مربوط می شود. آنها از من در هر پستی که استفاده کنند، استقبال می کنم و به بازی در هیچ پستی، نه نمی گویم. هیچ اعتراضی هم انجام نمی دهم زیرا کادرفنی از نحوه بازی همه بازیکنان شناخت دارد و آنها هستند که تصمیم نهایی را می گیرند. به همین علت خودم را تابع تصمیمات مربیان می دانم. هر وقت بگوید دفاع باش، مدافع می شوم و وقتی از من بخواهند کارم را در پست دیگری انجام دهم، این کار را انجام خواهم داد.

*امروز هم باید در جام حذفی به مصاف ماشین سازی بروید. بازی را چطور می بینی؟

بخشی از عمر فوتبالی من در تبریز سپری شده و با آب و هوای این شهر و هواداران فوتبالش به طور کلی آشنا هستم. آنها علاقه خاصی به فوتبال دارند و هر روز و هر لحظه در خصوص فوتبال صحبت می کنند. البته شاید حمایت ها از تراکتور بیشتر باشد اما ماشین سازی نیز در تمام این سال‌ها برادر صمیمی تراکتور بوده و از این رو آنها هواداران خودشان را دارند. ما باید با تمام وجود به میدان برویم و به فکر رقم زدن یک برد خوب باشیم. این بازی تک حذفی است و تیم برنده به مرحله بعد می رود. ما هم قهرمان فصل گذشته جام حذفی هستیم و باز هم می خواهیم این عنوان را تکرار کنیم با این حساب حق اشتباه مقابل حریف نداریم. با این پیروزی می توانیم به لحاظ روحی در شرایط بهتری قبل از دیدار با شهرخودرو قرار بگیریم. همچنین یک گام به کسب قهرمانی در جام حذفی نزدیک خواهیم شد. انگیزه های زیادی برای پیروزی و برتری داریم و حتما می خواهیم کارمان را در جام حذفی، با کسب یک برد خوب خارج از خانه شروع کنیم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =