۱ نفر
۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
با اتوبوس به کجاها سفر کنیم؟ 

 از بین تمامی وسایل نقلیه عمومی اتوبوس از امنیت بالا، قیمت پایین و رفاه قابل قبولی برخوردار است. 

شاید سفر با اتوبوس چندان سریع نباشد اما دارای مزایایی است که موجب استقبال زیادی از مسافران شده است. در بعضی از مناطق زیبا و دیدنی که از طبیعت بکر و جذاب برخوردارند، فرودگاه یا ایستگاه راه آهن وجود ندارد یا هزینه های سفر به برخی مناطق می تواند بسیار گزاف تمام شود.

از همین رو اتوبوس تنها گزینه ای است که ضمن قیمت پایین می تواند در تمامی مسیرها بلیط اتوبوس ارائه دهد. بنابراین با خرید بلیط اتوبوس از وب سایت های گردشگری می توان به راحتی برای تمامی مسیرها بلیط خود را تهیه کرد.  

با توجه به این که قیمت بلیط اتوبوس یکی از ارزانترین و کمترین بلیط های سفری می باشد، از توجه ویژه ای در بین مسافران برخوردار شده است. ممکن است تصور کنید سفر با اتومبیل شخصی می تواند از سفر با اتوبوس مزایای بیشتری داشته باشد. اما اگر مزایای سفر با اتوبوس را بدانید قطعا نظرتان عوض خواهد شد. 

مسلما هزینه بنزین و استهلاک ماشین شخصی از هزینه بلیط اتوبوس بیشتر خواهد بود. علاوه بر این سفر به بعضی مناطق بکر و دیدنی به تنهایی چندان جالب نیست و یک سفر دسته جمعی با همسران خود بسیار خاطره انگیز تر می باشد. می توانید بدون این که همه حواس خود را معطوف رانندگی کنید، از تماشای مناظر جاده لذت ببرید، کتاب بخوانید و یا حتی بخوابید. 

  اگر قصد سفر دسته جمعی به مناطق شمالی کشور را دارید و یا می خواهید از جاذبه های گردشگری شهری دیدن کنید، بهتر است به همراه دوستان خود برای رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنید. در روش خرید آنلاین بلیط به راحتی می توانید صندلی دلخواه خود را رزرو کنید و در کنار دوستان خود بنشینید. 

  

خرید اینترنتی بلیط سفر 

برای استفاده شما از بهترین روش خرید بلیط، ما به شما خرید آنلاین را پیشنهاد می دهیم. در این روش در کوتاهترین زمان می توانید انواع بلیط اتوبوس، بلیط قطار و هواپیما را به همراه قیمت مشاهده کنید. نوع اتوبوس، نام شرکت مسافربری، انتخاب شماره صندلی، قیمت بلیط و ساعت حرکت از گزینه هایی است که می توانید به آسانی از آن اطلاع پیدا کنید. 

 

 برای چه مسیرهایی بلیط اتوبوس بخرید؟

خوشبختانه کشور ما دارای سیستم حمل و نقل جاده ای بسیار پیشرفته می باشد که با  221 هزار کیلومتر جاده تمامی مسیرها را به نقاط مختلف کشور تحت پوشش قرار می دهد. برای سفر به خیلی از مناطق در کشور بزرگ ایران، امکان سفر با اتوبوس به راحتی امکان پذیر است. در بعضی از مناطق فرودگاه وجود ندارد اما نمی توان به راحتی از جذابیت های دیدنی آنها گذشت. بهترین راه سفر به این مناطق خرید بلیط اتوبوس است. 

 

 سفر به خارج از کشور با خرید بلیط اتوبوس

یکی دیگر از مقاصد گردشگری که می توان برای سفر به آن بلیط اتوبوس خریداری کرد، سفر به خارج از کشور است. در سفر های خارجی قیمت بلیط هواپیما بسیار گرانتر از بلیط اتوبوس می باشد. اگر قصد سفر با اتومبیل شخصی به خارج از کشور دارید، هزینه استهلاک ماشین و هزینه کاپ تاز هم می تواند گران تمام شود. بنابراین با هزینه بسیار اندک می توانید بلیط اتوبوس را به مقصد کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و دیگر کشورها خریداری کرد. در سفر با اتوبوس به این کشورها می توان بلیط اتوبوس vip خریداری کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =