وزنه برداری ایران روی سکو می رفت، اگر...

در جریان مسابقات جهانی هیچ مدالی برای دو ورزشکار سنگین وزن ایران یعنی علی داوودی و محسن دادرس به دست نیامد. علی داوودی در یک ضرب وزنه 190 را مهار کرد و به مقام هفتم رسید، او در دو ضرب نتوانست وزنه ای سنگین تر از 230 کیلوگرم را بالای سر ببرد و به مقام دوازدهم رسید و در مجموع هم به رتبه ای بهتر از دهم نرسید. محسن دادرس دیگر نماینده ایران هم با رکورد 186 کیلوگرم دهم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید علی حسینی معتقد است اگر در مسابقات حاضر می شد، وزنه برداری ایران می توانست روی سکو برود.

او در این باره به خبر آنلاین گفت: رکوردی که دوستان در مجموع زدند چند بود؟ 435. من با همین پاهای آسیب دیده وزنه می زدم و مدال می گرفتم.اگر می گفتند که بحث جوانگرایی است خب من مشکلی نداشتم اما کسی را به جهانی بردند که اوت کرد.از دوستان می پرسم،اگر یک نفر مثل سعید علی حسینی با این همه تجربه در اردو باشد این اتفاق به نفع چه کسی است؟به نفع علی داوودی و سایرین.شک نکنید که باعث پیشرفت آنها می شود.240 وزنه ای نبود که من نتوانم بزنم.همین وزنه را می زدم و تیم روی سکو می رفت.من باز هم می گویم دوستان دارند فرار رو به جلو می کنند و فقط می خواهند اشتباهات خودشان را گردن دیگران بیاندازند.

متن کامل این مصاحبه را ایــــــنـــــــــجـــــــــــا بخوانید.

43 255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    شما خودتان به تيم ملي احترام نگذاشتيد و تيم را ترك كرديد حالا كه همه چي گذشته فيلم بازي نكن وچهره حق به جانب نگير