پلوسی: ترامپ از تحقیقات استیضاح می‌ترسد

ایسنا نوشت: نانسی پلوسی اظهار کرد، دونالد ترامپ از تحقیقات استیضاحی که از سوی دموکرات‌ها علیه او به راه افتاده، "می‌ترسد".

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه "ای‌بی‌سی" اظهار کرد، فکر می‌کند دلیل این که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا دموکرات‌ها را "بی‌عمل" می‌خواند این است که از تحقیقاتی که علیه او آغاز شده، می‌ترسد.

پلوسی گفت: فکرمی‌کنم رییس جمهور می‌داند (در این تحقیقات) چه مسائلی می‌تواند علیه او بیان شود و از آن می‌ترسد. او در تلاش است تا توجه‌ها را از این مساله منحرف کند.

این رهبر دموکرات اظهار کرد، هنگامی که در تماسی تلفنی با ترامپ درباره تحقیقات استیضاح صحبت کرده، می‌توانسته "غافلگیری را در صدای" او حس کند.

پلوسی افزود: او متوجه نبود که به نظر من کاری که او کرده نادرست بوده و با این کار امنیت ملی، قانون اساسی و سلامت انتخابات را تضعیف کرده است. او این را نمی‌دانست.

پس از آن که پلوسی ابراز امیدواری کرد که در طرح کاهش هزینه‌های دارویی و نهایی کردن توافقی تجاری با مکزیک و کانادا به پیشرفت دست‌ یابد، ترامپ در توییتر در واکنش به اظهارات او نوشت، پلوسی "قادر نیست در هیچ یک" از این سیاست‌ها به پیشرفت برسد.

او همچنین در توییتر نوست، دموکرات‌ها با تحقیقات استیضاح در حال تلف کردن وقتشان هستند.

پلوسی در ادامه صحبت‌هایش در گفتگو با شبکه "ای‌بی‌سی" گفت، زمینه‌های مشترکی برای همکاری دموکرات‌ها و کاخ سفید وجود دارد. وی افزود: چرا ما نمی‌توانیم همکاری کنیم؟ این به ترامپ بستگی دارد.

او در ادامه گفت: این تعهد ما در کمپین "برای مردم" بود که هزینه‌های دارویی را کاهش دهیم و فکر می‌کنم رییس جمهور هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد. بنابراین امیدوارم در این خصوص همکاری کنیم. او هم توافق تجارت آزاد با مکزیک و کانادا را می‌خواهد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =