سورپرایز سرمربی اسبق پرسپولیس برای استقلالی‌ها چیست؟

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از حریف فردای تیمش به عنوان یکی از بهترین تیم‌های ایران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: فردا مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم. باید برای استقلال و کادر فنی آن احترام قائل باشیم.

وی با اشاره به محرومیت هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه برای تماشای این مسابقه، گفت: متأسفانه این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. به نظر من فوتبال بدون حضور هواداران فوتبال نیست. ما نمی‌توانیم در تصمیم کمیته انضباطی دخالت کنیم، اما خواهش می‌کنم در بازی‌های آینده تنبیهات دیگری را در نظر بگیرند و تماشاگران را محروم نکنند. اینکه به خاطر 50 تا 100 نفر یا اینکه نهایتاً 500 نفر بخواهیم هزاران نفر را از ورود به ورزشگاه محروم کنیم، کار درستی نیست. امیدوارم تماشاگران هم برخی مسائل را رعایت کنند و اتفاقاتی را که نباید در ورزشگاه رقم بزنند، انجام ندهند.

«ما برای مردم و هواداران فوتبال بازی می‌کنیم.»، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ضمن بیان این جمله، اظهار داشت: جای تأسف است که در ورزشگاه آزادی که می‌تواند 100 هزار نفر گنجایش داشته باشد جلوی سکوهای خالی بازی کنیم. با این حال شرایط تیم خوب است.

بگوویچ خاطر نشان کرد: تیم من فردا آماده بازی خواهد بود و امیدوارم با آمادگی کامل به مصاف استقلال برویم و سورپرایز برای این تیم داشته باشیم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و مطمئنم که این اتفاق می‌افتد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به اینکه فکر نمی‌کنید نبودن تماشاگران استقلال امتیازی برای تیم گل‌گهر محسوب شود، گفت: من آدم فوتبالی هستم. فوتبال بخشی از زندگی و لذت ماست. وقتی فردا ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد چه لذتی می‌بریم. ما باید بازی کنیم و سعی خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر جلوی تماشاگران بازی می‌کردیم شور و اشتیاق بیشتری در ورزشگاه می‌دیدیم.

وی در رابطه با اینکه چرا تیمش در خط حمله مشکل گلزنی دارد، تصریح کرد: ما طبق برنامه سازمان لیگ که اعلام شده بود 11 مرداد مسابقات آغاز می‌شود از شش هفته قبل از این تاریخ برنامه‌ها و اردوهای خود را برگزار کردیم، اما به دلیل تأخیر در آغاز بازی‌ها اتفاقاتی برای ما افتاد. پیمان رنج‌بری در تیم ملی آسیب دید و چند مصدوم دیگر نیز اضافه شدند که تاثیرگذار بودند. از طرفی از فرصت‌هایی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم و مشکل گلزنی داشتیم.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که چرا شاگردانش به جای سیرجان در تهران تمرین می‌کنند، خاطر نشان کرد: دلیل اصلی این موضوع این است که دو چمن مجموعه ورزشی گل‌گهر سیرجان زیر کشت است. چمن یکی از این زمین‌ها بی‌کیفیت بود و زمین دیگر چمن مصنوعی داشت. الان در هر دو زمین کاشت چمن با کیفیت انجام می‌شود به همین دلیل و به خاطر عدم وجود امکانات تمرین در سیرجان مجبور هستیم در تهران تمرین کنیم، این دو زمین تا ابتدای نوروز آماده می‌شود و تمرینات ما به سیرجان منتقل خواهد شد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش استقلالی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    13 15
    باخت به استقلال و اخراج این لنگی سورپرایز ایشون خواهد بود