انتقاد کاپیتان استقلال از داوری؛واقعا ضربه خورده‌ایم

ورزش سه نوشت:کاپیتان استقلال از انگیزه تیمش برای دستیابی به روند بهتر خبر داد و از اینکه به دنبال پوشاندن نقاط ضعف خود هستند.

وریا غفوری، مدافع استقلال از تصمیمات داوری انتقاد کرد و البته اشتباه را جزیی از این حرفه دانست.

اولین سوال از وریا درباره پنالتی بود که او اینطور پاسخ داد: خیلی خیلی سختگیرانه بود که بخواهیم این صحنه را پنالتی بگیریم. صحنه هایی بود که از این پنالتی تر بود اما برای ما نگرفتند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: ما در این چند بازی واقعا از داوری ضربه خوردیم اما داوران هم اشتباه می کنند. البته تیم ما باید طوری باشد که این اشتباهات باعث نشود که ما در جدول از حریفان عقب بیفتیم. در ادامه باید قوی تر کار کنیم و بیشتر تمرین کنیم تا اشتباه داوری هیچ تاثیری در کار ما نداشته باشد.

غفوری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نبودن هواداران باعث بی استرس بازی کردن این تیم نشده است، گفت: نبودن هوادار از این لحاظ خوب بود که ما باید حتما این بازی را می‌بردیم. اما آن شور و حرارت وجود نداشت و انگار داشتیم در دیدار دوستانه بازی می کردیم. بچه ها شرایط سختی داشتند و نیاز داشتیم به بردن. ما به هواداران نیاز داریم و انشاالله آنها آن بازی که دوست دارند را از تیم شان ببینند.

وریا درباره شرایط استقلال بعد از این دو پیروزی گفت: قطعا گام های خوبی برداشتیم و یک برد در جام حذفی و یک برد در بازی امروز. تعطیلی در پیش داریم و می توانیم به شرایط بهتری نیز برسیم و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم.

خبرنگاری از کاپیتان استقلال درباره ضعف گلزنی این تیم پرسید که او گفت: باید بیشتر کار کنیم و در این مورد بیشتر تمرکز کنیم. از موقعیت های خود بهتر سود ببریم و قطعا می توانیم بهتر بازی کنیم.

مدافع استقلال درباره گل هایی که این تیم زود دریافت می کند گفت: این بازی البته فرق داشت و پنالتی سختگیرانه بود. کل بازی دست ما بود و خیلی موقعیت داشتیم و می توانستیم شش گل بزنیم اما فرصت سوزی زیادی داشتیم و البته همانطور که گفتم می‌توانیم بهتر شویم.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =