نظر بازیکن سابق تیم‌ملی درباره نکونام و فولاد

ایسنا نوشت؛ بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد در حال حاضر نسبت به دیدارهای اول لیگ، بازی‌های بهتری ارائه می‌دهد و به نظرم جای نگرانی وجود ندارد و این فولاد می‌تواند امسال در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد.

ناجی بداوی در ارزیابی از تیم فوتبال فولاد خوزستان در شش هفته سپری شده از لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فولاد تیم خوبی است و آقای نکونام بازیکنان خوبی را جمع کرده است. باید به آقای نکونام فرصت بدهیم زیرا فولاد روز به روز در حال پیشرفت است. . *این فولاد امسال می‌تواند در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد

او با بیان این‌که نکونام مربی جوان و با انگیزه‌ای است، افزود: با توجه به این‌که درصد زیادی از بازیکنان تیم تغییر کرده‌اند، هماهنگی بازیکنان سخت و زمانبر است. فولاد در حال حاضر نسبت به دیدارهای اول لیگ، بازی‌های بهتری ارائه می‌دهد و به نظر من جای نگرانی وجود ندارد. این فولاد می‌تواند امسال در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد. . *با آمدن نکونام، خط دفاعی فولاد منسجم شده است

چپ پای سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: طی یکی دو سال گذشته خط دفاعی فولاد دچار ضعف بود اما امسال با آمدن نکونام و جذب مدافعان بهتر این نقیصه برطرف شده است و اکنون می‌بینیم که خط دفاع فولاد منسجم کار می‌کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد. من عملکرد کلی فولاد را خوب می‌بینم و معتقدم با دادن زمان بیشتر به نکونام و تیمش ‌آن‌ها می‌توانند روزهای بهتری را برای فولاد خوزستان رقم بزنند. به نظرم فولاد تیم جوانی است و می‌تواند به سهمیه آسیایی نیز دست پیدا کند.

*اعتراضات تنها به ضرر فولاد هستند

وی درباره اعتراضات نسبت به تیم فولاد نیز گفت: نکونام بازیکن سابق تیم‌ملی است و تجربه بالایی دارد. او از نظر اخلاقی و فنی نیز خوب است و هواداران باید صبور و کنار تیم باشند. به نظر من اعتراض در این مقطع زمانی فقط به ضرر تیم فولاد است و هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. حتی اگر مربی دیگری هم برای تیم بیاورند، او می‌گوید که من تیم را نبستم و در نهایت تمام این‌ها به ضرر تیم فولاد خواهد بود. پس بهتر است، هواداران صبور بوده و اجازه دهند، نکونام که مربی با انگیزه‌ای است کارش را انجام دهند.

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =